“Bel appartement de 3 pièces voldoet volledig aan ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Jutta G
1 beoordeling
“Bel appartement de 3 pièces voldoet volledig aan de verwachtingen!”
Beoordeeld op 5 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Het appartement:
In één woord prima! Wij verbleven er ruim een week, als gezin met onze twee (jongvolwassen) zonen. Alles wat in de beschrijving staat klopt, al hebben we geen föhn kunnen vinden, maar dat vind ik het minste. Airco in de twee slaapkamers voldeed en functioneerde prima. De rolluiken bij alle ramen en zonwering deden de rest (het was steeds zo'n 29 graden Celsius). Tip: in de bovenste la van het buffet in de gang liggen allerlei plattegronden, toeristische info. Voldoende handdoeken etc. Hoe het zit met bedtextiel weet ik niet, want wij zijn er maar een week geweest. De concierge ging na 1 dag met vakantie, maar haar dochter nam het over. We hebben verder geen gebruik van ze hoeven maken.
Internet: dat mijn zonen van 18 en 22 zeer tevreden waren over de snelheid van het internet, zegt voldoende!
Er is een lift, echter zeer klein, dus even wachten als je met meer dan 1 persoon bent en grote koffers bij je hebt. De trap is breed, en het appartement is op de tweede verdieping.
Buurt:
Rustig wooncomplex, winkelstraat en een aantal restaurants toch nabij, en inderdaad zo'n 6 minuten lopen van het strand. Bakker op 1 minuut lopen.
De verhuurder:
Netjes: de eerste avond belde hij op het vaste toestel om te vragen of onze reis goed was verlopen en of alles naar wens was.
Zeer betrouwbaar: mijn zoon zat opgesloten in het toilet, op een zondag, uiteindelijk een slotenmaker moeten bellen (ik spreek Frans, wat natuurlijk wel een voordeel is). Dubbeltarief op zondag, zo'n 750 euro moeten voorschieten, dat kon niet anders. Contact gehad met de verhuurder, die in Parijs zat. De verhuurder heeft nog op dezelfde dag het bedrag op onze rekening gestort plus nog eens 150 euro omdat ze terug zouden komen voor de montage van een nieuw slot (bevestiging via de mail van zijn bank ontvangen en bedrag gecheckt op de app mobiel internetbankieren). Vervanging van het slot is niet gebeurd tijdens ons verblijf, maar de verhuurder hoefde het geld niet teruggestort te krijgen.
Top verhuurder! De laatste avond belde hij weer om te vragen of we hem alle ongemak niet kwalijk wilden nemen en of we toch nog van onze vakantie hadden kunnen genieten. Tot slot wenste hij ons een goede reis!

Wij bevelen dit appartement zeer aan!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De betrouwbaarheid van de huurder die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken.
Minpunten: Afgezien van een onwillig wc-slot (nog steeds niet duidelijk hoe dat kon gebeuren), is er eigenlijk niets op te noemen.
Reisgroep: Overige
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren