“Gefrituurd ”
Beoordeling van O'Morena

O'Morena
Reserveren met
O'Morena is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 84 van 2.150 Restaurants in Nice
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening, maar bijna alle tapas waren zo goed als gefrituurd, jammer genoeg. De sangria was wel lekker.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het terras, zelf een plank samen gesteld. Ook goede vriendelijke bediening, sprak goed engels.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien er een live gitarist was, 3 sterren maar wat het eten betreft slechts 2. Bestel alleszins geen hamburger, lasagne of de ibericoham. Zie dit echt als tapasrestaurant.
En ga er niet naar toilet..
Voor ons ontgoochelend, bovendien was er geen volk.
Wel heel lekkere rosé en vriendelijke bediening.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien wij beiden fan zijn van tapas, hadden we hoge verwachtigen van deze tapasbar door de vele positieve commentaren op Tripadvisor. De bediening liet tamelijk lang op zich wachten. We bestelden een tapasbord waarbij we zelf 5 tapas konden kiezen. We probeerden zoveel mogelijk te variëren: kip, vis, rund... Maar, helaas was praktisch alles gefrituurd waardoor ons eten erg eentonig smaakte. Zeer jammer! De verhouding prijs-kwaliteit is oke.

17 juli 2016 beoordeeld

Erg lekker hoor, al die restaurantjes in het oude stad van Nice met allemaal dezelfde "specialiteiten". Verandering van spijs doet eten.
Vriendelijke bediening, mooie kaart en een prettige ambience met aangename live muziek.

Reizigers die O'Morena bekeken, bekeken ook

Nice, Franse Riviera - Côte d'Azur

In O'Morena geweest? Deel je ervaringen!