Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

Meer info
vanaf US$ 395,40
Meer info
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

We vonden de benedenverdieping, waar we echt de villa zagen, zeer de moeite. Boven was er een tijdelijke tentoonstelling over Jazz Nice. Dat lag ons inhoudelijk niet zo maar was wel keurig opgebouwd. De vaste tentoonstelling was interessant en verzorgd.
We zijn blij dat we dit museum als extraatje hebben bezocht tijdens onze trip.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 17 februari 2018

De villa Massena laat je kennismaken met de pracht en praal van de adel in de tijd van de belle époque. De interieurs zijn prachtig bewaard gebleven of gerestaureerd. Met zicht op de middellandse zee konden de rijken van deze aarde zich vergapen aan de schitterende kamers en zalen van deze villa. Tegelijkertijd was er ook een tentoonstelling van de Franse fotograaf Jean Gilletta die in het begin van vorige eeuw met zijn driewiel-brommertje de hele cote d'azur afreed om er het leven en het landschap te fotograferen. Mooi opgebouwde tentoonstelling en zeer goed gedocumenteerd.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 5 december 2017

Gelegen aan de promenade de anglais. Mooie tuin prachtige interieurs . Een aangename verpozing in het mooie nice

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017

De tentoonstelling van Yves Klein is zeker de moeite waard.
Maar wat een bezoek aan dit museum vooral interessant maakt is de bovenste vierde verdieping.
Een prachtig uitzicht over de stad.
Zeker doen!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 22 juli 2016

Dit museum is zeer de moeite waard. Er is een heel mooi statieportret te zien van Joséphine de Beauharnais en ook een van Koningin Victoria

Datum van activiteit: juli 2016