“Wijnrestaurant, zeer lekker eten!”
Beoordeling van Le Vingt4

Le Vingt4
Reserveren met
Le Vingt4 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 2.150 Restaurants in Nice
Keukens: Frans, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
19 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier met 2 lekker gegeten, aangezien het een wijnrestaurant is, met aangepaste wijnen. Er is keuze uit 55 verschillende wijnen, per gerecht worden er 2 wijnen aanbevolen in het menu. De ober wil ook heel graag advies geven als je bvb een rosé wijn bij je eten wil en dat niet bij de suggesties van het gerecht staat. We werden hartelijk onthaald en ze spreken goed Engels. Smaken in de gerechten zitten heel goed. Eerlijke prijzen, niet goedkoop maar ook niet duur. Gezellige babbelsfeer. Aanrader!

26 juni 2018 beoordeeld

Door Tripadvisor hier terechtgekomen. Leuke zaak met aardige gastheer die een Amerikaans accent heeft, maar toch Fransman blijkt te zijn. Bijzondere paté (Porc Noir) geserveerd in een pot. Overheerlijk boord erbij! De hoofdgerechten zijn prima. Heerlijke wijnen. De rekening is redelijk voor zo'n soort zaak.

22 mei 2018 beoordeeld

Wij werden uitstekend bediend door gastheer Eric die tevens advies gaf over de wijnkeuze. Het restaurant biedt een uitstekende wijnkaart en er is ook mogelijkheid tot proeven van de verschillende soorten. Het eten was erg lekker en er hangt een gezellige sfeer. Ik zou dit restaurant aan iedereen kunnen aanbevelen!

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij restaurant met kundige en vriendelijke bediening.
Verrassende gerechten van goede kwaliteit.
Aanrader in deze grote stad met veel aanbid. Dicht bij boulevard.

9 oktober 2016 beoordeeld

Na een tip van de dame aan de receptie van het hotel zijn we in dit restaurant gaan eten. Zeer vriendelijke bediening die niets forceert. Voordeel van dit restaurant is dat je echt verschillende wijnen kan proeven en niet dadelijk een hele fles wordt aangeboden. De vis was heerlijk en perfect gekruid. Dorado en kabeljauw, beide perfect gebakken. De tapa's waren niet zoals verwacht, sardientjes uit blik ???? Misschien een verkeerde keuze. Wijnen waren heerlijk !

Reizigers die Le Vingt4 bekeken, bekeken ook

Nice, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Le Vingt4 geweest? Deel je ervaringen!