13 oktober 2016 beoordeeld

mooi hotel, goed ontbijt. Geen water, koffie of thee op de kamer. Toilet wel héél klein, je zat met je knieën tegen de deur en ik ben maar een 1m58. Geen stopcontact in de badkamer. prijs-kwaliteit was dit zeker in orde. Ook goed gelegen om de stad te ontdekken en het station héél dichtbij.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Vincent_deferrieres, Directeur général van Nice Excelsior Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Het spijt ons dat u teleurgesteld waren (e) de verdeling van uw kamer. Weet dat wij zijn zeer bezorgd met het comfort en het welzijn van onze klanten. Om te voorkomen dat deze ongemakken zich niet herhalen tijdens uw volgende reis, nodigen wij u uit om contact op met onze boeking service. Onze teams zullen u graag helpen bij het organiseren van uw verblijf.

beheer

22 mei 2016 beoordeeld

Heb hier reeds 2 maal verbleven , en kan weinig of niets aanmerken waar ik niet over tevreden ben , al was tijdens men tweede verblijf de kamer iets kleiner , doch was mooi en relax zoals de vorige , vriendelijk onthaal , niets is teveel . goed ontbijt en op wandelafstand van het Station

Kamertip: Had kamer 118
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
DirectionExcelsior, Directeur général van Nice Excelsior Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Dear Danny,
It was a pleasure to welcome you back at Nice Excelsior. We are very pleased you enjoyed your stay. Moreover we did notice your comment on the different room size and do not hesitate to contact if you would like a specific room number next time you visit the hotel.
Kind regards
Stephane Chantraine - Hotel manager

9 februari 2016 beoordeeld

Een design hotel met veel smaak ingericht met als thema reizen. We sliepen op de vierde etage (thema vliegen) en hadden een ruime kamer met een niet al te grote badkamer. Het personeel, van kamermeisjes, ontbijt bediening tot aan receptie medewerkers, alleen heel vriendelijk en bereid om te helpen. Ik miste een bar en een restaurant om te lunchen of dineren. De wifi is aanwezig maar erg zwak. De ligging vlak bij het Treinstation (2 min,) of richting centrum op 10 à 15 minuten lopen is ideaal. Het ontbijt is correct maar toch wel te duur. Kortom een goed adres om zeker nog eens terug te komen.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
DirectionExcelsior, Directeur général van Nice Excelsior Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2016

Dear guest,
We would like to thank you for sharing your hotel experience on internet. We will be pleased to welcome you back at Nice Excelsior.
Kind regards
Stephane Chantraine - Hotel manager

28 juni 2015 beoordeeld

Vrolijk en smaakvol ingericht hotel. Goed bereikbaar met de auto. Prettige ontvangst. Voor de kleine ontbijter is er ook express aanbod, glas juice, drank naar keuze en croissant. Zowel de oude stad als de Boukevard d' Anglais is goed td voet bereikbaar. Ook de tramlijn is een aanrader met halte op zo'n 50 meter loopafstand.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Les Collectionneurs
DirectionExcelsior, Directeur général van Nice Excelsior Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2015

Dear Guest,

Thank you very much for your comment.

We hope to see you next time.

Best regards,

Mélissa Thiercelin
General Manager

17 september 2014 beoordeeld

We verbleven twee dagen in dit hotel dat we vooral voor de ligging hadden uitgezocht. We hadden een kamer naast de lift wat heel gehorig is. De buurt is sowieso ook heel gehorig en moesten we het raam noodgedwongen dicht houden. De tweede dag hadden we jeuk en uitslag. We hadden onze kleding inde kast gehangen, en vermoedelijk zaten daar vlooien! Kortom geen geslaagd verblijf inde toch al vrij kleine kamers.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
DirectionExcelsior, Responsable relations clients van Nice Excelsior Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2014

Dear Elly L,

We would like to thank you for taking the time to share your experience with us.
However, we do not understand your comment. It says that you were in the hotel during september but we did not registered any complain during that month. Did you tell the front desk about your problem ? Are you sure you were in this hotel ?
We would like to let the TA readers that bugs are brought by guests from other countries, it is a problem every hotel from 1 to 5 star can face. However and because we are aware of this, we regularly check our rooms with a specialized company, the last one came 1 week ago and saw nothing.
Please do not hesitate to contact us to bring more information if you are sure that you were in our hotel.

Best regards,

Jérémy Lyonnet