Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Als stel hebben wij hier 4 nachten geslapen in dit hotel. Ruime kamer met goed 2 persoonsbed. De airconditioning is er fijn! Badkamer is vrij basic maar voldoet. Jammer dat we elke dag om extra handdoeken moesten vragen, 1 per persoon per dag is te weinig als je vaker wilt douchen in deze warme tijd. Maar gelukkig werden we erg vriendelijk geholpen door de medewerkers aan de balie.

Hotel ligt op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum, prima prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2016
CLOTILDE C, General Manager van Ibis Nice Palais des Congres Vieux Nice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Dear Wuter B,

Thanks very much indeed for the wonderful review.

I’m very pleased to hear they we exceeded your expectations and that you stay with us can be described as simply excellent.

Our team members are carefully selected to ensure that the spirit of welcome and hospitality can be felt by our guests.
You right, On our brand we just put at dispoal 1 towel per person on the room, first of all because we take care of environement and because of this is an obligation for our Ibis brand to respect the standard of the hotel.
However, every time a Customer ask us some additionnal towels, we take pleasure to find the way to satisfy and you proove we do it ! Thank you !

We are looking forward to welcoming you again at the Ibis Nice Palais des Congrès!

Best regards,

Beoordeeld op 20 september 2012

We verbleven 3 nachten in het hotel.We bezochten uiteraard Nice met zijn haven, Promenade des Anglais en het oude Nice.Het ontbijt was basic. Pluspunt is de ondergrondse privé parking van het hotel.(betalend 11 euro per nacht,sommige parkeerplaatsen zijn wel heel krap.)Toegang tot de ondergrondse garage met de lift vanuit het hotel, handig voor de bagage.Ligging van het hotel is prima, alles op loopafstand. Monaco met de trein is ongeveer 20 min.Station op enkele minuten van het hotel.Degelijke ruime en nette kamers, vriendelijk personeel.Prima hotel om de stad te verkennen!Vele restaurantjes in de buurt.Vriendelijk personeel.Goede prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 10 september 2012

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 26 augustus 2012

We verbleven vier nachten in het hotel om Cannes, Nice, Eze en Monaco te bezoeken.

Het openbaar vervoer is zeer gemakkelijk te gebruiken en niet duur. Het station Gare Riquiere is op vijf minuten wandelen van het hotel, en het tramstation is op twee minuten wandelen van het hotel. De trein is ideaal om de Côte d'Azur snel af te reizen. Het is nooit langer dan drie minuten wachten op een tram. Een station verder ben je al bij de eerste restaurantjes (op Garibaldi) en nog een station verder zit je in Vieille Ville. Een dagkaart voor bus en tram kost slechts vier euro en geeft je het recht om ongelimiteerd te reizen tot twee uur in de nacht.

Het hotel is goed gelegen. Het is zeker niet uit de richting als je van plan bent om overdag rond te reizen met het openbare vervoer en 's avonds te eten in Nice en de oude binnenstad te bezoeken. Het is 's avonds een redelijk veilige buurt, beter dan de hotels in de stationsbuurt. De kamers van het hotel zijn zeer groot en netjes, evenals de badkamer. De kamers zijn voorzien van airco.

Op honderd meter wandelen is er een winkelcentrum met een hele grote Carrefour en een Mc Donalds. In de binnenstad en op het plein Garibaldi (kort bij het hotel) zijn verschillende lekkere restaurantjes te vinden.

Het is een aanrader om het oude Middeleeuwse bergstadje Eze te bezoeken met de bus. Lijn 82 en 112 rijden je snel en rechtstreeks naar Eze Village, met bovenaan een mooi panoramisch zicht.

In verhouding met de prijs is dit een uitstekend hotel met vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 16 juli 2012