Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.298)
Beoordelingen filteren
1.298 resultaten
Waardering van reizigers
558
478
184
53
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
558
478
184
53
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.298 beoordelingen
Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

We hadden een grote kamer voor 3 personen met zijn tweeën. De badkamer was bijna net zo groot.
Bij de receptie kon je in de middag gratis verschillende smaken ijs proberen. Het is heel dicht bij het centrum en de kust.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Bedank MgmvH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cassandre B, Responsable relations clients van Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2018
Google-vertaling

Dear valuable guest,

Thank you for taking the time to share your experience on our trip advisor page.

Indeed, we are very lucky to be located in the centre of Nice and close to the Promenade!

We hope to welcome you again very soon.

Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 april 2018 via mobiele applicatie

Nette kamer, hele goede bedden. Goede douche, met krachtige straal. Schoon en goede service. Je betaalt 50 euro borg en 2,52 tax per persoon per avond. Personeel is erg vriendelijk en doen hun best het naar je zin te maken.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Bedank WorldtravelerLaura
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cassandre B, Responsable relations clients van Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2018
Google-vertaling

Dear Valuable Guest,

Thank you for sharing your experience on our Trip Advisor page !

It was a real pleasure to welcome you during your trip to Nice !

Looking forward to hosting you again.

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 april 2018

Wij verbleven 6 nachten in een uitstekende superior kamer op de eerste verdieping achterzijde. Uitstekend bed, met een voor Frankrijk ruime badkamer en gezellige romantische inrichting. goede opbergmogelijkheden en goed werkende kluis met 6 digits.
Alleen vonden we de kamer wat donker maar dat is een kwestie van smaak.
De lege mini bar doet uitstekend dienst als kleine koelkast voor water etc.
Zondag geen schoonmaak, wel schone handdoeken, geen punt, de overnachting stond for free op de lijst.
Het hotel bezit een gezellige lobby waar je zelf zeer goede koffie en thee kunt nemen en in de middag zijn er kleine croissants en kleine zoete broodjes om even iets lekkers te nemen. De bar offreert drankjes als wijn etc. voor redelijke prijzen.
Goed contact daarbij met de grote open incheck tafel. 24H geopend.
Zeer vriendelijk en behulpzame staf. Uitstekende shuttle service naar luchthaven via hotel geboekt. Geen ontbijt genomen, in de Rue de France mogelijkheden genoeg, nieuw Bubalis of les Petits Pains de Mediterranee aanraders.
Locatie voortreffelijk, de mooiste straten vlakbij in de gouden driehoek en restaurants van naam letterlijk naast de deur.
Na deze lofzang waarom dan niet een uitstekende waardering?
Wij vonden het onderhoud aan de kamers technisch onvoldoende, oude wankele televisie en een stopcontact wat niet functioneerde. Bij outsourcing van de zorg voor de schoonmaak van de kamers is er geen oog voor andere details, de shoe polish en naai kit vonden we later, we misten een showercap.
Dat probeert happyculture te ondervangen door bij aankomst je een trendy lijstje mee te geven om even aan te kruisen welke reparaties gewenst zijn.
Zo werkt dat voor sommige gasten helaas niet, je moet er zelf met je technische dienst oog op houden.( Laat ze gelijk even kijken naar de loshangende plinten van de kast achter de inchecktafel, geeft voor de eerste indruk geen cachet aan de zaak en dat hebben jullie vriendelijke medewerkers meer dan verdiend!!)
Dus bijna alles goed! Maar wel happy, Aanrader! Till next time!

Kamertip: Wij hadden superior kamer 16 op de eerste verdieping met balkon achterzijde hoofdgebouw Rue Grimaldi
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank FamilySanders
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cassandre B, Responsable relations clients van Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2018
Google-vertaling

Dear Valuble Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback on our Trip Advisor page.
It is really important for us to have your advises in order to improve ourselves everyday !

We are taking good note of your maintenance advises and we will shortly take some actions in order to improve the technical service in the hotel.

All the team is glad to know you had a great time with us and we are all looking forward to welcoming you again!

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 december 2016

kleine kamer maar toch met alle nodige voorzieningen .
Super vriendelijk personeel .
Voldoende keuze bij het ontbijt .
Hotel is heel goed gesitueerd vlakbij de winkelstraten en 10min stappen van Le vieux Nice .

  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank vanherberghenp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Véronique A, Responsable commercial van Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2017


Duur Vanherbergenp,

Dank je wel voor je ervaring te hebben gedeeld en we hopen dat onze verschillende ice happytime je genoten hebt!

Met vriendelijke groet,
Camille Tournadre

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor H, Directeur général van Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken