6 december 2012 beoordeeld

Gemakkelijk bereikbaar, centraal gelegen, opvallend vriendelijk personeel! Niets was te veel. Eén van onze medereizigers is rolwagengebruiker: zéér ruime en goed aangepaste kamers en badkamers, lift. aan de receptie ligt ook een platform klaar indien nodig om binnen te geraken.
Alle kamers zeer verzorgd, hadden zijdelings zeezicht, prachtig. Goed geÏsoleerd en goed verduisterbare kamers. Alles heel netjes, stijlvol gerenoveerd. Ontbijt verzorgd en uitgebreid. Perfect hotel, echte aanrader!

Kamertip: kamers met zijzicht op de zee zijn ook zeer mooi! Onze kamer lag aan een drukke straat, maar door de dubbele ramen was er 's nachts of 's morgens geen geluidshinder. Sommige hoekkamers zijn omgebouwd tot zeer goed uitgeruste kamers voor rolwagengebruikers.
  • Verbleef: november 2012, reisde met vrienden
26 oktober 2012 beoordeeld

Het hotel is makkelijk te bereiken van uit de luchthaven.Het is 10 min met Bus 98 en die stopt voor de deur. Het personeel was zeer vriendelijk en niets was ze te veel, onze oprechte complimenten. Kamers waren modern en schoon. Het uitzicht was verbluffend. Het ontbijt was royaal. Dit hotel raden wij een ieder aan. Nogmaals bedankt voor het aangename weekend en jullie zien ons zeker terug. Groetjes en Xxx-jes van Keljenn en ouders!

• Verbleef: oktober 2012
25 oktober 2012 beoordeeld

Het hotel is zeer goed te bereiken van uit de airport.
Streekbus 98 stopt voor het hotel.
De locatie is geweldig.
Het hotel ligt aan de boulevard.
Heel erg mooi uitzicht op zee.
Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.
De kamers zijn schoon en modern het hotel is in zijn geheel schoon en modern.
Het ontbijt is divers en vers.
Wij raden iedereen dit hotel aan, We hebben echt genoten van een heel mooi goed hotel.
Groetjes en xxx-jes van keljenn en ouders

Kamertip: probeer een kamer met zeezicht of op het park te boeken
  • Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
31 december 2011 beoordeeld

Alles prima behalve het ontbijt(worsten en spek telkens zwart gebrand)
Voor het overige waren we heel tevreden met vriendelijk personeel.
We zijn vaste gasten in het hotel en telkens zeer tevreden,behalve over het ontbijt,
Ook bij onze vorige bezoeken.

• Verbleef: december 2011, reisde met familie
3 november 2011 beoordeeld

ik blijf niet bezig dit in te vullen, kamer was prima.
meer schrijf ik niet. te weinig minibar inhoud.
nog meer? ik wil geen tweehonderd tekens invullen om mijn mening te laten blijken.
zo voldoende?
of ben ik nog niet op de 200?
nog steeds niet , want hij accepteert dit niet hij blijft rood.

• Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner