Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.682)
Beoordelingen filteren
2.682 resultaten
Waardering van reizigers
749
1.053
512
232
136
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
749
1.053
512
232
136
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
19 - 24 van 2.682 beoordelingen
21 april 2015 beoordeeld

Hotel heeft een leuke ligging op het midden van de boulevard. Maar de afstand tot het centrum is te ver. Kamers zijn klein en ook gedateerd ik had een Sea view room en het was uitzicht top maar wel aan een hele drukke weg en je moet ook erg sterk zijn om de schuifdeur te openen. Personeel is ook niet erg vriendelijk. Restaurant is wel vernieuwd beneden maar hier geld ook je kan hier niet avond eten zonder reservering erg klant onvriendelijk. Met het ontbijt lange rijen voor de koffiemachine. Al met al een vrij zakelijk hotel met kleine kamers en douchen in bad geen aparte douche.

Kamertip: kies een hogere verdieping en geen kamer met city view nemen.
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank rob5116
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
reginekruger, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Nice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2015
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you for your honest feedback. It’s disappointing to hear that the room didn’t meet with your expectations. We will share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements.
We understand your frustration at being kept awake by noise on your recent stay and we sincerely apologize for that. This isn’t a common issue at the hotel and not in any way reflective of our usual standards. I do hope we get a chance to host you again in the future for a more relaxing stay.
We are disappointed to hear that you felt let down by our staff. We pride ourselves on our Yes I Can ! service and friendly team. We are not too sure where it went wrong during your stay but rest assured, we will be discussing your feedback with my team and addressing any issues. We apologize for your experience and assure you this isn’t the norm here. We hope we get the chance to show you this on a future stay with us.
We hope we get the chance to welcome you back again.

Eric van Dalsum
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 november 2014 beoordeeld

Zakelijk hotel met slechte luchtkwaliteit. Was ook in de kamer met de airco nauwelijks te verbeteren. Bij herhaling werd geen acht gegeven op niet storen kaart aan de deur. Verder redelijk, vriendelijk personeel en schitterend uitzicht.

  • Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Bedank Winand D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
reginekruger, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Nice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2014
Google-vertaling

Dear Winand,

We thank you for having taken the time to write about your experience on tripadvisor.com and thereby providing a valuable feedback on quality and service.

We have taken good note about your observations regarding the functioning of the air condition system in your room.
We are also very sorry that you have been disturbed by our staff in your room despite the “do not disturb” sign. We shared your remarks with the different head of departments to remedy to this kind of issues in the future and additional coaching will also take place.

We can assure you we will do everything in our power to make sure they do not happen again.

Please accept our sincerest apologies for the inconvenience you encountered and we hope to have the chance to welcome you soon again.

Eric van Dalsum
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 oktober 2014 beoordeeld

We hebben een zalige 4 dagen beleefd in Nice: leuke stad, mooi weer … en een super hotel! We hebben van alles kunnen genieten: kamer met prachtig zeezicht, persoonlijke ontvangst, uitgebreid ontbijt, dakterras, hammam en sauna, … . Zeker een aanrader... in een aangename stad!

  • Verbleef: oktober 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Bedank Wim V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
reginekruger, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Nice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2014
Google-vertaling

Dear Wim,

We thank you for your nice comments posted on tripadvisor.com in relation to your recent stay at our property.

We look forward to welcoming you back soon.

Eric van Dalsum
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 oktober 2014 beoordeeld

Enige afstand van het oude centrum, maar prima vertoeven in dit luxe hotel. Goed personeel. Fantastische kamers. Prima zwembad op het dak van het hotel met daarbij een leuke bar. Er waren voldoende ligbedden aanwezig. Wat weinig waterspeelgoed voor de kinderen. Ontbijt is zoals altijd bij Radisson uitmuntend. Ook met familie een aanrader dit hotel. Openbaar vervoer op loopafstand.

  • Verbleef: oktober 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Bedank Peter B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
reginekruger, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Nice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2014
Google-vertaling

Dear Peter,

We thank you the time you have taken the time to share with us on the tripadvisor website your concerns and we are happy to hear that you appreciated your recent stay at our property.

The entire team of the Radisson Blu Hotel Nice looks forward to welcoming you again soon.

Eric van Dalsum
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 juli 2014 beoordeeld

Dit hotel is mooi gelegen aan de promenade des Anglais en heeft, voor de mensen die een kamer met zeegezicht hebben, een prachtig zicht. Hotel is dicht bij de vlieghaven. Maar is meer dan een uur te voet verwijderd van het centrum.
Receptie is bar slecht. De sleutel kaart was niet geactiveerd. Er lag een omslag met dringende info klaar, maar er werd mij niets gemeld. Na lang zoeken vonden ze het dan toch.
Kamer is nog bekleed met oude tapis plein!
Aanrader is het dakterras met skimming pool en restaurant.
Voor de prijs is dit hotel wat verouderd.

Kamertip: Vraag een kamer hoger op. Vrij veel straat geluid en het zicht is mooier als je hoger ligt.
  • Verbleef: juli 2014, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jean_L0uis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
reginekruger, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Nice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

We thank you the time you have taken the time to share with us on the tripadvor website your concerns and we are happy to hear that you globally appreciated your recent stay at our property.

We are sorry that we did not live up to the service standards we promised you in regards to your check-in, especially, the non-working room key and the information given.
Your comments have been transmitted to the different heads of departments and the general manager to remedy to this kind of issues and review immediately the behaviour of the staff which does not match to our service philosophy "Yes I Can".

Please accept our sincerest apologies for all the inconvenience you encountered.

Your remarks in relation the décor and furnishing of the room will be taken in consideration in order help us to improve our services to serve you better in the future.

The entire team of the Radisson Blu Hotel Nice looks forward to welcoming you again soon and remains,


Yours Truly,
Eric van Dalsum
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken