“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Gezellig en lekker dineren. Wel grote pizza's voor mijn eetlust. Maar zou hier zeker terugkomen.
De ober was vriendelijke en zorgde goed voor ons.

Datum van bezoek: april 2019

14 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelunchd. Pasta vongole goed op smaak, prima portie. De ander had kazen en ham, worst. Voorgerecht maar flinke portie. Wijn ok. Bediening prima.

Datum van bezoek: mei 2019
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een regenachtige avond hier beland omdat het er vanbinnen mooi uitzag. We hebben beide een pizza genomen en die was groot en zeer rijkelijk belegd, bovendien was ze lekker ! 2 kleine minpuntjes : tafels binnen staan soms dicht bij elkaar, als je dezelfde taal spreekt kan je het hele gesprek naast je volgen + pizza's met gruyère belegd ipv mozarella maar dat heb je wel vaker in Frankrijk. Al bij al een goeie Italiaan met snelle bediening.

Datum van bezoek: september 2018
13 augustus 2018 beoordeeld

De pizza die we hier kregen was echt van topkwaliteit, prima gegeten op deze plek. Wel was de bediening nogal gehaast en chagrijnig, dat was dan wel jammer. Echter lijken ze dat in heel Frankrijk te zijn, dus wat dat betreft geen punt.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij erg te spreken zijn over deze Italiaan. Wij waren met zijn 4en (allemaal volwassenen) en hebben stuk voor stuk heerlijk gegeten. Twee van ons hadden de pizza met buffalo mozarella (echte!), de penne d'arabiata en de pizza neptunes met tonijn. Stuk voor stuk heerlijk. Worden authentiek bereid in een steenoven midden in de zaak. Je kunt er gezellig zitten en de bediening (Christel ;-)) is echt top! Ze spreken Engels en zijn erg vlot, ondanks de drukte.
Als nagerecht namen wij de chocolademousse en de tiramisu om te delen. Wauw! Je kan merken dat dit echt huisgemaakt is met veel liefde en passie.

In totaal met de drankjes (4x frisdrank a 330 ml) waren wij in totaal 97eu kwijt. Nou, dat is kwaliteit voor een goede prijs dus! Wij zouden zeker terugkeren!!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die La Trattoria bekeken, bekeken ook

Nice, Franse Riviera - Côte d'Azur

In La Trattoria geweest? Deel je ervaringen!