“Goesting in een snelle hap”
Beoordeling van Movida

Movida
Geclassificeerd als nr. 384 van 2.150 Restaurants in Nice
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een snelle hap met zijn 4-en. Dan maar naar een tapasbar gemarcheerd, op advies van TripAdvisor. En het was een goed advies. Gezellig. Sympathiek. Lekkere cocktail. Heerlijke tapas. Ik zelf koos tortilla. Maar we “shareden” natuurlijk dus ik proefde ook worsten, salades en meer. Alles was lekker vers en heerlijk gemaakt. Propere gelegenheid. Vriendelijke bediening. Eerlijke prijs. Een aanrader.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een super cocktail bar ! Elke zondag is er een dj ! Heerlijke cocktails, barman weet waar die mee bezig is eten is super lekker ! We hebben deze bar rond 14.00 op zondag ontdekt , zijn hier tot 20.00 blijven zitten ! En waarom , omdat het zo gezellig was ! Ga lekker beneden op het terras zitten en je kunt genieten van wat hier allemaal langs komt ! Nogmaals in een woord geweldig !

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst vriendelijk. Tot we waren boven waren. Duurde rond de 15 minuten voordat er iemand een kaart kwam brengen, of langs ons tafeltje kwam. Toen we niet snel genoeg onze tapas hadden gekozen werd de ober een beetje kort af.
Uitzicht boven erg mooi.
Home made ice tea erg lekker.
Muziek staat hard. Tafeltje wiebelt. En de toiletten waren erg vies.
Eten was goed. Kaasplateau grote portie

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere tapas aan een redelijke prijs. Gezellig terras met zomerse muziek, frisse nevel en vriendelijke bediening.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Drukke plaats aan het begin van de promenade... hier zit duidelijk de plaatselijke jeugd. Zeer goed voor coctails en tapas. Bediening supervriendelijk, leuk adresje om te aperitieven

Reizigers die Movida bekeken, bekeken ook

Nice, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Movida geweest? Deel je ervaringen!