“Infrastructuur blijft OK ........maar personeel !!!!”
Beoordeling van Hotel Helios

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Hotel Helios
Beoordeeld als nr. 16 van 47 hotels in Juan-les-Pins
11 juli 2017 beoordeeld

Het hotel blijft zijn infrastructuur behouden en blijft het hier en daar verbeteren wat ook aanleiding geeft tot een voortdurende stijging van de prijs. Daar tegenover is men op het vlak van personeel er niet op vooruitgegaan . Mede door het moderniseren geen sleutels meer te gebruiken maar te vervangen door badges heeft men aan het onthaal GEEN contact meer met personeel , personeel dat er wat afstandelijk en minder geïnteresseerd bijloopt en weinig of geen oog meer heeft voor de reizigers. Hun administratie lijkt hen te overmannen. Ook in de bar is betrokkene heel wat minder vriendelijk dan vroeger....er is trouwens bijna nooit geen volk meer. Dit alles ten gevolge van de weinig aangename sfeer die er heerst.

Kamertip: Vraag hoger gelegen kamers
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
HELIOSJLP, Responsable réception van Hotel Helios, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Dear Guest,
Thank you for your comment which is very important to us in order to provide a better service to our clients.
Please be sure that we have shared your comment with all our staff.

We hope that you enjoyed your stay in Juan les Pins
Best regards
Petra
Front Office Manager

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen , mooie kamers , parking voor de auto dicht bij eigen strand met goede lunchkaart , prima strandbedden , goede service met een lach , alles voor een geslaagd verblijf in het hart van juan les pins op loopafstand van veel restaurants en cafe's

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
HELIOSJLP, Responsable réception van Hotel Helios, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Dear Guest,
Thank you for your nice comment which is very important to us.
We hope to have the pleasure to welcome you again in the futur

Kind regards
Petra
Front Office Manager

29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt is dik in orde, lekker en verzorgd. De kamers zijn deels vernieuwd, prima bed, maar je merkt nog oude aspecten (oude deur, oudere kasten). Hygiene oké.
Goede locatie, dichtbij restaurantjes en winkels.
Strand bij hotel is privé, huur van bedjes voor 25€. Openbaar zandstrand iets verderop.
Wifi werkte soms niet.
Personeel vriendelijk.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt niet ver van het strand, veel winkels in de omgeving. Hotel is proper maar mag een beetje restyled worden. Zeker de eetzaal voor het ontbijt. Het ontbijt was goed, alles erop en eraan. De kamer was standard met balkon. De receptie was niet professioneel. Ze hebben ook een restaurant op het strand, super lekker en daar heel vriendelijk en professioneel

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
HELIOSJLP, Responsable réception van Hotel Helios, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2016

Geachte klant, Wij danken u voor uw opmerking is zeer belangrijk voor ons om de beste service te bieden aan onze klanten. Het spijt me dat je niet tevreden bent met het personeel van de receptie waren . We hebben twee stagiaires om te trainen en kan dit is een van degenen die stagiares had gediend . Ik hoop oprecht dat u een geweldig weekend gehad in onze mooie streek en blijven tot uw beschikking voor verdere informatie hartelijk Petra Front Office Manager

17 juli 2015 beoordeeld

Confortabel hotel , onlangs nog veel vernieuwd. Klassiek van inrichting maar zeer verzorgd. Mooie ruime kamers met zithoek en terras. Vriendelijk personeel bij onthaal en verzorgd kamerpersoneel die alles tot in de puntjes verzorgen. Bar steeds bereikbaar aan schappelijke prijzen.

Kamertip: Vraag de hoger gelegen kamers.
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
14 juli 2015 beoordeeld

Leuke plek, aardig personeel, je kunt je auto fatsoenlijk kwijt in een garage onder het hotel voor 15 euro per dag. Liever dat bedrag dan een beschadigde auto. Vlakbij het strand en centrum. Het hotel heeft nette en schone kamers.

Meer valt er niet te zeggen over dit hotel, het is gewoon prima hotel. ik zou hier zeker terugkomen.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
28 mei 2014 beoordeeld

Voor het eerst geslapen bij hotel Helios, ken het bedrijf wel, want zit er altijd op het strand.
Ook het hotel is gewoon netjes, schoon en goed.
Zijn geen hele grote kamers, maar er zit wel alles op en aan, zoals een mini bar, bad, douche etc.
Ook had ik een balkon en keek via de zijkant op de middellandse zee.
Prijs en kwaliteit verhouding is gewoon goed.
De bar beneden in het hotel is wel wat outdated, maar bediening is wel gewoon goed.

Kamertip: Gewoon goed en lekker dicht bij het strand
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Juan-les-Pins in overweging
op 0,6 km afstand
301 beoordelingen
op 0,4 km afstand
AC Hotel by Marriott Ambassadeur Antibes- Juan les Pins
Prijzen weergeven

In Hotel Helios geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Helios

Adres: 3 avenue Docteur Dautheville | 22 Avenue Hochet, 06160 Juan-les-Pins, Antibes, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Provence > Franse Riviera - Côte d'Azur > Antibes > Juan-les-Pins
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 7 luxe hotel in Juan-les-Pins
Nr. 10 romantisch hotel in Juan-les-Pins
Prijsklasse: € 85 - € 190 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Helios 4*
Aantal kamers: 64
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Fastbooking, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Helios met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Helios Hotel Juan Les Pins
Helios Juan Les Pins

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?