“Kregen na twee dagen spontaan een gratis apero,super vriendelijk personeel”
Beoordeling van Restaurant Lou Ciapacan

Restaurant Lou Ciapacan
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Restaurant Lou Ciapacan is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 196 Restaurants in Juan-les-Pins
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld

Het eten overheerlijk,puur,zonder poespas,de fois gras(maison) is super alsook de vissoep is een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2017

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker terug.
Weer terug na 2 dagen. Gastheren herkennen ons gelijk ondanks het drukke toeristenseizoen.
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige, drukke ambiance.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 september 2015 beoordeeld

Wij gaan hier ieder jaar meerdere malen eten. Als voorgerecht altijd de petits farcis. Aanrader. Verder zijn de loup roti en de souris d'agneau erg goed als hoofdgerecht. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Onze favoriet in Juan-les-Pins

Datum van bezoek: augustus 2015
27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier onze eerste avond gegeten ; aangenaam verrast door de bediening; menu genomen en het was heerlijk; gezien andere ervaringen later is ook prijs kwaliteit ruim voldoende: de moeite waard; geen Michelin maar daar betaal je ook niet voor;

Datum van bezoek: juli 2015
30 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier buiten op het terras gegeten, leuk druk straatje, gezellige sfeer! Eten is van middelmatig niveau, gemengd voorgerecht met verschillende dingen uit de Provence (volgens de kaart) is niets meer dan een grote gemengde salade voor 21 euro! En veel uit blik! Hoofdgerecht ok! Rouille voor bij de vissoep had al op diverse andere tafels gestaan, niet lekker!

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer

Reizigers die Restaurant Lou Ciapacan bekeken, bekeken ook

Cannes, Franse Riviera - Côte d'Azur

Juan-les-Pins, Antibes

In Restaurant Lou Ciapacan geweest? Deel je ervaringen!