“Drankje gedaan na onze wandeling naar boven”
Beoordeling van Brasserie Le Bon Coing

Brasserie Le Bon Coing
Geclassificeerd als nr. 261 van 327 Restaurants in Hyeres
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier wat gedronken na onze wandeling naar boven. Het was een mooie dag en het was goed toeven op het terras. Het was niks speciaals verder maar het plekje is leuk

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

Deborah P, Gérant van Brasserie Le Bon Coing, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

5 dagen geleden beoordeeld

Deborah P, Gérant van Brasserie Le Bon Coing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Brasserie Le Bon Coing bekeken, bekeken ook

Hyeres, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Brasserie Le Bon Coing geweest? Deel je ervaringen!