Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij komen nu voor de 3e keer in dit mooie gerenoveerde hotel! De eigenaren Virginie en Laurent zijn echt toppers. Niks is teveel! Kamers zijn volledig vernieuwd, de bar is gezellig en het zwembad is top! Wij blijven hier ieder jaar met plezier terugkomen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Een weekje Cote d’azur. Het Hotel ligt ideaal om veel te zien van de kustlijn. Vriendelijke mensen, huiselijke sfeer, proper, goed ontbijt. Wij weten geen minpunt. We kwamen na een 15-uur autorit aan en werden ontvangen door Mevr. en waren onze rit volledig vergeten. Doe zo verder! ☀️

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super leuk en mooi hotel. Met veel liefde en heel veel smaak ingericht door Virginie en Laurent. Alles is tot in detail uitgewerkt. Voelen ons erg gastvrij behandeld, eigenaren doen echt super hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Zoals ze in Nederland zeggen klant is koning, is hier absoluut aan de orde! Zeker de moeite waard om hier te logeren. En ikea inrichting?? Het hotel is tot in elk detail ingericht met super veel liefde en smaak ingericht. Wij komen in het najaar zeker terug, een echte aanrader! De negatieve recensies spreken wij echt tegen en vallen ons heel erg op, dat dit allemaal niet klopt!Het is echt een mooi hotel met een persoonlijke touch.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het lijkt een mooi hotel, maar de meeste kamers zagen er - toen wij er waren (juli 2017; er was sprake van werkzaamheden/renovatie) - anders uit. De kamers zijn bovendien niet groot met een redelijk klein bed. De wc was separaat van de badkamer, waardoor beide ruimten klein zijn.
Het ontbijtbuffet was redelijk goed (maar daar betaal je dan ook p.p. € 12,- extra voor). Wifi werkte bovendien maar zeer beperkt.
De ligging is verder ook niet echt ideaal. Nabij zijn er eigenlijk alleen een McD en enkele supermarkten. [Je kunt eigenlijk beter iets echt in Juan-les-Pins of Antibes kiezen]
Het belangrijkste pluspunt is de aanwezigheid van een mooi zwembad.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Al enige maanden geleden een reservering gemaakt in het (voormalige) hotel Beau Soleil.

Bij aankomst werden we door de nieuwe eigenaren zeer aangenaam verrast.

Het hotel heeft nu al een metamorfose doorgemaakt. De algemene ruimtes zijn mooi vernieuwd, de klassieke en gedateerde uitstraling is helemaal weg. Er is een sfeer van Corsica aan het strand en dat doet recht een de eigenaren welke er alles aan doen om het de nieuwe gasten naar het zin te maken. Alles is fris en wit.

Het hotel heeft nu een gezellige lounge en binnenplaats bij het zwembad alwaar met nu een goed ontbijt neerzet. Bij het zwembad is een mooi zonnedak gemaakt,de kamers zijn al deels gerenoveerd. Het oudbollige is helemaal weg. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug !!!!!!

Datum van verblijf: augustus 2017