Beoordeeld op 12 maart 2018

Le Majestic is zonder meer een magnifiek hotel, glamoureus, schitterende ambiente, luxe inrichting, zeer verzorgd. Het hotel ligt een beetje vanaf de boulevard en de oprit geeft al een luxe gevoel met schitterende auto's zoals Ferrari, Bentley etc... Zeer goede service, maar ja 5 sterren daar betaal je normaal ook behoorlijk voor. Hadden hier een goede deal via Secret Escapes. Leuk om ook eens te voelen als een VIP. Overal in het hotel vind je fotogalerijen met beroemdheden. Le Majestic is buitengewoon majestueus, een prachtige ruime kamer met uitzicht over het zwembad aan de voorzijde, de middellandse zee en een enorme grote badkamer. Ontbijtbuffet was ook geweldig, buitengewoon veel keuze maar wel erg druk en dat voor Februari. Wil je iets bijzonders dan is dit een absolute aanrader

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Pierre-Louis R, Directeur général van Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

Geachte SuzanneT66

Hartelijk dank voor het delen van uw grandioze ervaring met het Hotel Barrière le Majestic Cannes. Ik ben blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf.
Dank voor de mooie complimenten. Ik kijk ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 18 februari 2018

Zeer netjes, heerlijk groot en zacht bed, moderne badkamer. Veel snacks en koffie in de kamer. Het was zeer schoon. Goede service, niks om over te klagen. Locatie is ook uitstekend. Een mooi uitzicht vanaf sommige kamers. Ook zeer geschikt als business locatie. Zeer ruim zwembad, alleen geen gebruik van gemaakt.

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Pierre-Louis R, Directeur général van Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Geachte RashnaDoerga,

uw vriendelijke woorden zijn gedeeld met onze teams, die er trots op zijn dat ze aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Ik kijk er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen in het hotel Barrière Le Majestic Cannes

Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

Een keurig hotel met vriendelijk en welwillend personeel. De kamer was keurig en super schoon. Zeker een aanrader om hier te verblijven voor zaken of voor een privé-bezoek aan de stad Cannes. Het ontbijt was ook keurig; diversiteit en vers. Een goede start van de (werk-)dag.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Pierre-Louis R, Directeur général van Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Beste Paul0384,
Bedankt voor het delen van uw fantastische beoordeling met ons, we waarderen uw vriendelijke woorden over onze medewerkers, wier enige zorg uw comfort en tevredenheid is. We zijn ook erg blij om te weten dat ons verse ontbijtbuffet aan uw verwachtingen voldeed.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen wanneer uw reizen u terugbrengen.

Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Het is zonder meer een magnifiek hotel. Met glamour in een schitterende entourage. Het is dringen met mooie Ferrari's, Bentley's noem maar op. Een heel veel deftige mensen. Je vindt hier kort gezegd drie type gasten. Belangrijke mensen (sterren), mensen die belangrijk willen wezen en de nieuwsgierige. Nu had ik een relatief goedkope kamer (375 euro pp) tja dan zit je dus naast de lift aan de achterkant. Het was verder prima hoor, super bed, mooie badkamer en de kamer was voor franse begrippen ruim. Kortom prima maar..... er waren wel wat dingen waar ik me als ster zeer aan zou storen.

Bij aankomst bleek de kamer niet klaar. Pas om 17 uur konden we erin. Mijn mening erg slordig, dit is de eerste keer dat ik zo lang moest wachten en dan heb ik al heel wat (5 sterren) hotels gezien. Voor het ontbijt sta je dus 10 minuten in de rij net als vroeger bij die all inclusief restaurants. Het buffet was zeer uitgebreid alleen het was dringen, er was simpelweg onvoldoende ruimte en dan was het nog niet eens hoogseizoen en waren er ook geen russen. Voor mij kan dit gewoon niet in een dergelijke hotel.
Dit is een hotel met ruim 259 kamers en 91 suites. Heel veel gasten dus. Het zwembad is simpel en goed voor maximaal 40 mensen, dat past dus niet. Behalve dat waren er maar 40 ligbedjes die ook nog pal op mekaar stonden. Het zwembad was dus niet zo glamour meer niveau derde klas.
Het fameuze privé strand en pier was gratis toegankelijk, maar dat bleek voor iedereen te gelden. Iedereen, dus ook niet hotelgasten, moet namelijk voor het strandbad apart betalen. Ook de hotelgasten bleken dus voor het gebruik van de bedjes te moeten betalen. De op de site genoemde toeslag bleek simpelweg het volledige bedrag te zijn wat iedereen betaald in het naseizoen, namelijk 34 euro pp . Kijk daar wordt ik wel pissig van. Je betaald 375 euro per nacht (goedkoopste kamer maar toch) en dan moet je ook nog voor gebruik van het privestrand het volle pond betalen dat noem ik toch geen toeslag.

Verder was het super hoor. Personeel was keurig en prima. De wijn in de bar kostte 19 euro per glas maar dat is niet ongewoon in dit soort hotels.

Echter het was een mooie beleving maar als ik een Ferrari uit Quatar zou laten invliegen ( stonden er echt) ging ik niet naar dit hotel.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Pierre-Louis R, Directeur général van Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2017

Geachte Hindrik S,
We waarderen het enorm dat u de tijd nam om uw ervaringen in het hotel Barrière Le Majestic Cannes met ons te delen. We streven er steeds naar om de perfecte service aan onze gasten te leveren en ik betreur dat we hierin niet zijn geslaagd. We hechten veel belang aan uw feedback en hebben het besproken met alle betrokken afdelingen. Het is voor ons belangrijk dat al onze gasten zich welkom voelen; uw feedback draagt hier zeker aan bij en ik wil u hiervoor nogmaals bedanken.

Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met super bedden en service. Goede pakeerservice ook en perfect gelegen !

Het ontbijt is compleet overpriced aan 42 euro pp. Er zijn leuke ontbijtjes te vinden in de buurt....

Service aan de bar buiten bij zwembad was matig en traag. Wel lekkere Gins verkrijgbaar.

Conclusie: we komen direct terug maar wel zonder ontbijt.

De gerechten van het restaurant waren zo duur dat we kozen in de buurt te eten, waar je fantastische restaurants kan vinden aan de helft van de prijs

Verbleef: juli 2017
Pierre-Louis R, Directeur général van Hôtel Barrière Le Majestic Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Dear Jokke V,

Thank you for taking the time to share your experience on TripAdvisor.

I am, however, disappointed to read that you were not completely satisfied by your experience at the Fouquet's restaurant.

We all look forward to welcoming you once again to the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.

Sincerely,

Pierre-Louis RENOU,