Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (648)
Beoordelingen filteren
648 resultaten
Waardering van reizigers
463
125
38
13
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
463
125
38
13
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 648 beoordelingen
Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel: centrale ligging, moderne-luxueuze-ruime kamers, rooftop met inox zwembad & resto, top service. Baobab geur tot in de kamers. De bedden liggen super comfortabel. Prijs/kwaliteit uitmuntend. Aanrader!!!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
1  Bedank guillaumed493
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirectionFive, Directeur général van Five Seas Hotel Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018
Google-vertaling

Dear Guillaume D,

We thank you for sharing your experience on Trip Advisor.

We are overwhelmed that you thoroughly enjoyed your stay with us and appreciated our elegant decoration designed by the Hertrich & Adnet Studio as well as our amazing infinity pool on the Roof top and our restaurant Le Roof offering a trendy and chic atmosphere.

Your compliments represent a real motivation as we are all driven by passion for service and have been shared with all our services.

We very much look forward to greeting you in the not too distant future but in the meantime wish all the best.

Regards,

Gregor Mayoussier
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Fraai hotel in hartje Cannes en op loopafstand van de boulevard. Ruime kamer met creatieve badkamerdeur gemaakt van bewegende lamellen. Verder van alle gemakken voorzien. Het grootste nadeel in Franstalige omgeving zijn de eindeloze Franstalige zenders op tv. Mijn ervaring is dat men weinig rekening houd met mensen die de taal niet machtig zijn. Het personeel kwam redelijk bot en ongeïnteresseerd over. Bizar was ook dat ontbijten gewoon niet mogelijk was net na 7 uur in de ochtend. Dus met een lege maag om 7:30 de taxi in. Met gemixte gevoelens vertrokken maar vond het zeker geen 5 sterren waard vandaar de matige beoordeling. Gelukkig heb ik buiten een ontwakende dakloze man blij kunnen maken met de chocolade olijven die ik bij het vertrek kreeg. Dat relativeert de boel weer een beetje en maakt alle luxe ineens overbodig.

  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank B387
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirectionFive, Directeur général van Five Seas Hotel Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017
Google-vertaling

Dear B387,

We thank you for taking the time to share your experience at The Five Seas Hotel Cannes on Trip Advisor.

We are indeed ideally located as being only a few steps away from the Croisette and its luxurious shops, the sea front as well as the high street shops on rue d’ Antibes. All our generous rooms and suites are well equipped with a complimentary mini bar, Wi-Fi and Carita products in the bathrooms, video on demand and over 70 Tv channels to choose from.

We are sincerely sorry that you did not manage to enjoy breakfast at the restaurant due to your early departure. However, had we been informed, we would have organized “a take away breakfast” with great pleasure.

Your observations are greatly appreciated and will be discussed with the entire team in order constantly improve our performance.

Yours Sincerely,

Gregor Mayoussier
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 maart 2017

Super hotel, fijne ligging tussen de Boulevard en de Rue d'Antibes, aan het einde/begin van de Boulevard pal voor de ingang van het Festival Paleis. Aan de kant van het oude Cannes met allemaal gezellige restaurantjes e.d.

  • Verbleef: maart 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 858fleur
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirectionFive, Directeur général van Five Seas Hotel Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017
Google-vertaling

Dear 858fleur,

We thank you for sharing your thoughts on trip Advisor.

The Five Seas Hotel is indeed ideally located as only a few steps away from the Palais des Festivals, the Croisette and its luxurious boutiques as well as the high-street shops on Rue d’Antibes.

We are also within a short walking distance from the Suquet, the oldest part of Cannes.

We hope to have the pleasure to welcome you again for your next stay.

Yours Sincerely,

Gregor Mayoussier
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 april 2016 via mobiele applicatie

Ruime kamers met een origineel design en beste bed waar ik tot nu toe al in heb geslapen;). Inderdaad dagelijks aangevulde gratis minibar met Nespresso,...

Maar vooral de service moet worden benadrukt!

Bij de check-in kregen we een drankje aangeboden en zelfs vochtige handdoekjes ter verfrissing. We werden dan persoonlijk naar de kamer gebracht & kregen wat uitleg over het concept van het hotel! zeer fijn!:)

De 2e nacht werd ik wakker door enkele werken vanop de straat. Ik geraakte niet opnieuw in slaap dus ging vragen wat er aan de hand was en de receptionist bood eerst aan om ons op een andere kamer te leggen. Zeer fijne geste, maar dit was niet nodig:)

Toen ik terug naar boven ging gaf de man aan de receptie mij nog snel een doosje met (kwaliteits)oordopjes. Dit soort details maken het hotel net dat ietsje meer;).

Spijtig van het lawaai maar dus zelfs om 2u30 snachts blijft het personeel oprecht klantvriendelijk en professioneel. Absolute aanrader.

Verbleef: april 2016
Bedank Aurélie M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirectionFive, Directeur général van Five Seas Hotel Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016
Google-vertaling

Dear Aurelie M,

We would like to thank you for having taken time to share your experience with us and for your positive feed back following your recent stay at the Five Seas Hotel Cannes.

We are very proud when we receive such positive comments showing that we suceeded to make your stay unforgettable by small touches.

Hoping to have the pleasure to welcoming you back soon,

Kind Regards,

Gregor Mayoussier
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 november 2015

Op je hotelkamer ligt er een persoonlijke welkomskaart. Kamers zijn super ruim en modern ingericht. Je kunt hier boven op de rooftop eten bereid door ttopchefs Maar ook goede roomservice. Heerlijk verblijf.

  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Susanne H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirectionFive, Directeur général van Five Seas Hotel Cannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

It is with the particular attention that we acquainted of your comment further to your stay in Five Seas Hôtel.

We are very happy that your stay gave you complete satisfaction. Your comments shared with the entire staff are a real encouragement as we are very sensitive to the appreciations of our customers.

Waiting for having the pleasure to welcoming you back to the Five Seas Hôtel for your next stay in Cannes.

Kind Regards,

Grégor Mayoussier
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken