“Prachtige beachclub... heerlijke risotto”
Beoordeling van L'Alba

L'Alba
Geclassificeerd als nr. 44 van 907 Restaurants in Cannes
Keukens: Frans, Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor zijn we hier terecht gekomen tijdens ons dagje Cannes en wat een prachtige plek is het... echt pal aan het water. We hebben eerst een lekkere cocktail besteld en als lunch een hamburger voor mijn vriend en de risotto met Coquilles, gebakken artisjok en Pata Negra voor mij. Die risotto was zo ontzettend lekker dat mijn vriend volgens mij lichtelijk jaloers was ;-)
Het was ook goed betaalbaar en we hebben hier echt genoten. Alles klopte.... echt een aanrader.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond bij L'Alba wezen eten eten. Vooraf hadden we tonijn tartaar en canneloni van zalm met crab. Heerlijk vers, mooie porties en super lekkere avocado salade erbij. Hoofdgerecht een burger van top kwaliteit rundvlees. Het zit hier prachtig met mooie verlichting en uitzicht op zee en theoule sur mer. Een aanrader.

5 augustus 2017 beoordeeld

Je kan er heel lekker eten aan betaalbare prijs met je voeten in het zand .

Ligbed te huur voor 17 euro per dag wat relatief goedkoop is ...bediening incluis !!

24 augustus 2016 beoordeeld

Via tripadvisor hier terecht gekomen. Je zit hier prachtig aan de kust en het is, zeker voor de Cote d'Azur, zeer goed te betalen. Eten is lekker, wijn goed. Leuke bediening.

1 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met dank aan de recenties op Tripadvisor gingen we hier eten met onze zoon en we werden niet teleurgesteld. Fijne combinatie van betaalbaar lekker eten in een relaxte setting direct aan het strand, waar de kinderen tijdens het wachten kunnen spelen. Evenzo ontspannen bediening. Mooie vis gegeten, in zijn waarde gelaten, met garnituur van aardappel en knapperige groenten. Omdat het hoofdgerecht zo gezond was, dit keer tegen de gewoonte in een toetje genomen. Dat werd een verrukkelijk citroentaartje en panna cotta met caramel. Mjam!

Reizigers die L'Alba bekeken, bekeken ook

Cannes, Franse Riviera - Côte d'Azur

In L'Alba geweest? Deel je ervaringen!