Beoordeeld op 5 mei 2019

Mooi appartementencomplex met mooi zwembad en fitnessfaciliteiten
15 minuten vanaf vliegveld. Bus stopt voor de deur en treinstation op 5 minuten lopen.
Enige minpunt is ontbijt. In principe voldoende keus, maar er wordt niets vanzelf bijgevuld. Je moet continue alles vragen. Voor € 12,- pp kun je beter zelf wat regelen.

Kamertip: aan zwembadzijde
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Leuk appartement met 1 kamer en balkon met uitzicht op de mooie tuin en het zwembad. De tuin is zeer verzorgd. Als je verkiest om aan het zwembad te liggen is het soms redelijk druk. De privé stranden zijn zeer aangenaam en verzorgd. De prijzen daar schommelen van juni tot oktober tussen de 10€ en 15€ per persoon voor een mooi ligbed en parasol.
De onthaal dames zijn behulpzaam. Er is een privé garage, handdoeken ,bedlinnen ect... tegen betaling. Alleen jammer dat het poortje nooit geopend is achteraan in de tuin. Via deze weg kan je snel naar het strand....wij betaalden voor onze extra diensten 256€ ( verversen bedlinnen,garage,hondje,verblijftaks en poets). De afstand tot de zee en stranden valt mee. Er zijn 3 bakkers en winkels ( spar,intermarché,Carrefour,casino) op wandelafstand.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018

Appartementen ok, vrij netjes, redelijk nieuw. Prive parkinggarage voor 35euro/week .
Personeel vriendelijk, maar enkel op bepaalde tijdstippen beschikbaar.
Ligging is niet de mooiste, cagnes is zeer druk, ook 's avonds en 's nachts.
Wie met de auto is reken op druk, hektisch verkeer. Wie met de bus wil, voor 1.5 euro rij je 74 min lang. De bus naar nice bv is prima, die naar cannes doet er wel vrij lang over.
Treinstation op wandelafstand, echter toen wij er waren staakten de treinen....
Kleine spar in de buurt, vrij duur. Goeie bakker in de buurt. intermarche op 1km.
Wel een goeie uitvalsbasis voor nice, monaco, cannes, antibes, vence etc...

Ongeveer 400/500m stappen naar de promenade. De promenade is ook heel druk, maar valt nog mee.
Goeie restaurantjes in de buurt op de promenade oa San Marino en cararocca.

Kamertip: neem een premium plus appartement met zicht op de tuin/zeezicht. straatkant is zeer lawaaierig
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Prima appartement, modern ingericht en keuken is van alle gemakken voorzien. Wij hadden een premium+ appartement en dat is zeker de moeite waard. Ruim balkon dat uitkeek op het zwembad en de Middelandse zee. Echt prachtig. Maar als je aan de wegkant zit, denk ik dat je minder enthousiast zult zijn. Luidruchtige weg zonder enige zonnestralen op het balkon, hoogstens na 18.00 uur nog een beetje als de bomen er niet voor staan.
Parkeren in de garage onder het pand is ook prima geregeld. Redelijke ontvangst wifi. Geen strijd om een bedje bij het zwembad want je handdoek mag niet blijven liggen als je het zwembad verlaat. Iedereen houdt zich hieraan en er is altijd een bedje vrij dus.
Strand en restaurants op amper 5 minuten lopen. Kortom een prima locatie, wij hebben 2 heerlijke weken gehad.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 9 juni 2017

Een goed Appartementencomplex in een leuk en goedkoper plaatsjeaan de Cote d'Azur. Mooi en schoon zwembad erbij. Op nog geen 5 min vanaf het strand, waar je kunt liggen op kiezelstenen, loop je iets verder, betaal je voor een parasol en ligstoel € 12,00 met een dik kussen, heerlijk. Appartement was schoon en veel te groot voor ons. Wel een opmerking, houd geld in je zak, door zelf de eindschoonmaak te doen. De auto kon in de garage, wel vooraf boeken en betalen. Grote supermarkt op loopafstand.

Kamertip: Vraag naar aaneen gesloten tweepersoonsbed.
Datum van verblijf: juni 2017