“Super gegeten, vriendelijke service en gezellige ligging.”
Beoordeling van O'Petit A Petit

O'Petit A Petit
Geclassificeerd als nr. 13 van 693 Restaurants in Avignon
Keukens: Deli
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren redelijk laat toegekomen, rond 14:20. Keuken stond eigenlijk op punt om te sluiten maar mochten toch op het terras plaatsnemen. Mensen die na ons kwamen werden weggestuurd wegens sluiting.

Het was een beperkte kaart en ik nam de 'Assiette du viande' en mijn vriendin de salade geitenkaas.

Het eten kwam redelijk vlug op tafel en het vlees was een van de beste stukken die ik ooit gegeten had. Lekker gekruid en goed gebakken, precies hoe ik het liefst heb.

Prijzen vallen goed mee vergeleken met andere restauranten in de buurt. €14-18 voor een gerecht. En de ligging is ook super, een rustig, gezellig zijstraatje.

De bediening was ook zeer vriendelijk en snel.

Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
sarlmarcus84, Propriétaire van O'Petit A Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Hello and thank you so much. Have a nice day. Selma and Philippe

5 juni 2017 beoordeeld

We werden zeer hartelijk verwelkomd door de eigenaar. Het restaurant was exclusief voor ons gereserveerd voor de avond.

De communicatie op voorhand (bij reservatie) was perfect en heel duidelijk.

Het eten was vers en heel erg lekker. Een topplek!

Datum van bezoek: juni 2017
sarlmarcus84, Propriétaire van O'Petit A Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2017

Dear Kim. Thank you very much. It was a real pleasure for us. Hello to you all. Hope to see you all. Bye. Selma and Philippe

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein, ook of juist locals. Aardige bediening. Snel vol tijdens de lunchtijd. Wij waren er op tijd en vonden dit heel geslaagd.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, eenvoudige keuken, goede wijn. Terras in een minder drukke straat, toilet kon properder (waarom gebruiken franse restaurants een toilet toch als berging- voor stoelen in dit geval-) samengevat : zie titel!

Datum van bezoek: juli 2016
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart maar zeer lekkere, vers bereide gerechten aan een zeer schappelijke prijs. Een adresje om te onthouden voor de lunch.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die O'Petit A Petit bekeken, bekeken ook

In O'Petit A Petit geweest? Deel je ervaringen!