“Top !”
Beoordeling van Le Gout du Jour

Le Gout du Jour
Reserveren met
Le Gout du Jour is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 687 Restaurants in Avignon
Keukens: Frans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Gout du Jour voldeed aan alle verwachtingen. Mooi kader, vlotte vriendelijke bediening en lekker eten. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader voor wie op vakantie kiest voor klasse i.p.v. toeristenrestaurants

Datum van bezoek: november 2018

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten; van begin tot einde een aanrader. Professionele en vriendelijke service, uitgebalanceerde gerechten met verse ingrediënten. Pareltje in Avignon!

Datum van bezoek: oktober 2018
Gout d, Propriétaire van Le Gout du Jour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Bonsoir et merci beaucoup pour votre avis. Toute l'équipe en salle et en cuisine notre Chef Julien Chazal en t^te ont beaucoup apprécié.
Au plaisir de vous recevoir à nouveau.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de eerste week van onze rondrit door Frankrijk bezochten we Avignon op een avond. Per toeval ontdekten we dit restaurant in de buurt van het Palais des Papes. We hadden niet gereserveerd maar men deed toch een inspanning om ons een tafeltje te geven. De dame die ons had ontvangen was zeer charmant en deed haar best om het ons naar de zin te maken. Het restaurant zat vol maar we hebben hier geen enkele last van gehad. Het eten was dan ook zeer goed. Men werkt, zoals dikwijls in Frankrijk, met formules waarbij je zelf kiest welk gerecht je neemt. Als voorgerecht de gelei van tomaat en voor mij scampi met mango, daarna varkenswangetjes en kalfsmedaillon met puree gekruid met salie, dessert voor ons beiden gateau.
Proficiat aan de chef en misschien nog eens tot ziens!

Datum van bezoek: september 2017
Gout d, Gérant van Le Gout du Jour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2017

Bonjour et merci beaucoup pour votre avis si sympathique.
Le Chef et son équipe ont été heureux de contribuer à rendre votre voyage
dans notre belle ville agréable.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwalitatief is het eten zeer goed, niets op aan te merken. Hierdoor is het uiteraard iets prijziger. Voor twee menu's met twee glazen wijn hebben we ongeveer 100 euro uitgegeven. Dit was het in mijn ogen zeker waard. Ideaal om als koppel naartoe te gaan. De bediening is ook vriendelijk en de gerechten komen op de gepaste tijdstippen.

Datum van bezoek: september 2017
Gout d, Gérant van Le Gout du Jour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Bonjour et merci beaucoup pour votre avis.
Toute l'équipe a été ravie de participer à votre bien être durant votre
passage dans notre belle ville d'Avignon.
A bientôt peut être...

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit kleine restaurant vlak bij de toeristenvallen van place d'horlogerie eet je rustig voor een redelijke prijs modern Frans eten. De kwaliteit is uitstekend. De bediening zoals je dat graag hebt. Goed genoeg om de rest van de kaart ook een keer te proberen.

Datum van bezoek: augustus 2016
legoutdujour84, Gérant van Le Gout du Jour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2016

Bonjour Jangron.
Merci beaucoup pour avoir pris le temps de nous donner votre avis.
Nous espérons ainsi avoir contribué à rendre votre séjour en Avignon encore
plus agréable.

In Le Gout du Jour geweest? Deel je ervaringen!