“Lekker eten en super vriendelijk personeel”
Beoordeling van Tanoshii

Tanoshii
Geclassificeerd als nr. 16 van 623 Restaurants in Avignon
Keukens: Japans
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is erg verzorgd en lekker. De bediening kan bijna niet vriendelijker. Ze doen al het nodige voor hun gasten. Aanrader!

Schrijf een beoordeling

27 november 2016 beoordeeld

Een plezierige bediening, lekker menue met heerlijke koolsalade en een dressing om nooit meer te vergeten. De sushi's zijn eveneens erg lekker. We zijn er twee maal geweest!!!

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Avignon heeft verschillende sushi tenten, waar wij er ook al enkele van hebben geprobeerd. Net buiten het drukke plein van Avignon vindt je het mooie restaurant Tanoshii dat wordt gerund door twee broers. Het restaurant is een combi van Koreaans en Japans. Wij kiezen voor Japans. De keuze op de kaart is voldoende, de bediening is attent en vriendelijk het interieur is erg mooi. We beginnen met een Udon noodle soep die heerlijk van smaak is, gevolgd door verschillende sushi, yaketori, tashimii. De kok verstaat zijn vak erg goed, alles wordt vers bereid en ook mooi op gemaakt. Hef een smaakt nog beter als het ander en het enige jammere is dat het snel op is. Wat een heerlijke smaakervaring. Van alle sushi restaurant in Avignon staat deze met stip bovenaan. Niet alleen vanwege de goede kwaliteit maar ook de zaken er omheen. Wij gaan deze week nog eens terug. Niet omdat het moet maar omdat het kan.

14 september 2016 beoordeeld

Lekkere sushi's gegeten, na een heerlijke soep. Goede bediening. Stokjes lukte niet, dus bestek gevraagd en natuurlijk gekregen.

Een TripAdvisor-lid
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Heerlijk gegeten! Aan te bevelen is de teppanyaki/yakitori/bulgoki ! Gezellige tafelbbq. Fijne bediening. We hoefden ondanks de drukte niet lang te wachten op het eten of de drank. Gelegen in gezellig straatje.

Reizigers die Tanoshii bekeken, bekeken ook

In Tanoshii geweest? Deel je ervaringen!