“Degelijke kost aan schappelijke prijs”
Beoordeling van L'Atelier de Belinda

L'Atelier de Belinda
Geclassificeerd als nr. 7 van 686 Restaurants in Avignon
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 augustus 2018 beoordeeld

Belinda in de keuken en twee personen die opdienen, degelijke kost aan een schappelijke prijs, aangenaam pleintje...

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bediening, heel vriendelijk en bovenal erg lekker gegeten ! Menu van 20 euro voor 3 gangen... tonijn is een aanrader en de fondant au chocolat is de kers op de taart ! Top ! Merci, Bélinda !

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toppertje prijs/kwaliteit. Een menuutje voor 20€!!!! Ongelooflijk.
Ik post alvast een foto van de "pavé thon". Reserveren is wel een aanrader...

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super locatie!! De ober was mega vriendelijk, de kokkin duidelijk bezig in de keuken met vers eten. Leuk zitten op het terras met mooi uitzicht op de kerkje. Niet toeristisch plein. Het eten was by far het beste dat we hebben gegeten in Avignon!! Voor €20 kun je niet sukkelen (plat + entree) . Ik zal zeker teruggaan de volgende keer dat we in de buurt zijn.

29 juli 2017 beoordeeld

We hadden vernomen dat er op dit plein enkele goede restaurants waren.
Wel, l'atelier des thés is voor 200% meegevallen : geen uitgebreide kaart, en dan weet je dat hier met verse en kwaliteitsproducten wordt gewerkt. Voor minder van € 15 kregen we een topgerecht dat hemels smaakte ! Bij elke hap proefden we de liefde van de chef voor zijn vak. l'Atelier des thés benadert prijs-kwaliteit de perfectie !
Samengevat : hier je echt gaan eten, het is elke eurocent waard.

Reizigers die L'Atelier de Belinda bekeken, bekeken ook

In L'Atelier de Belinda geweest? Deel je ervaringen!