“In orde ”

Keukens: Delicatessen, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten met ons gezin. 2 volwassenen en 3 kinderen. Beperkte kaart, wat meestal staat voor lekker eten, maar wel moeilijk om voor de kinderen iets te kiezen (zeker als die in een leeftijd zitten dat alles wat anders is direct ook vies is...). Vis van de dag was goed, misschien iets te kleine portie, maar presentatie was heel goed en smaken paste goed samen. Conclusie: goed, maar iets minder voor kinderen

Schrijf een beoordeling

12 juli 2017 beoordeeld

Klein restaurantje in een gezellig straatje in het oude centrum. Heel sympathieke uitbaters, ontvangst was super vriendelijk en de bediening was heel goed. Het eten was heel lekker en bij betaling werd nog een drankje aangeboden. Tip, reserveer op het terras het aparte tafeltje in de nis.

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks 'gourmand' hier.
Dame kan niets onthouden en de man de keuken maakt niks klaar.
Na half uur nog geen eten. Weggegaan met alleen betaling van het drinken.
Zeldzaam slecht.

14 september 2016 beoordeeld

Op 6 september 2016 hier gegeten en we werden niet aangekeken, de borden weden stilzwijgend neergezet. Een behoorlijke teleurstelling daar we er in juni 2013 zeer over te spreken waren.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten
Het voorgerecht een cannelloni gevuld met geitenkaas was voortreffelijk
Als hoofdgerecht een filet de boeuf die eerder leek op een carpaccio maar heel lekker
Huis wijn viel tegen: was tamelijk laf
Café gourmand is een aanrader

In Le Petit Gourmand geweest? Deel je ervaringen!