Avignon Grand Hotel
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 272 per nacht.

Hotel Garlande(Avignon)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel de l'Horloge(Avignon)
Zie aanbieding
Autour du Petit Paradis(Avignon)
Zie aanbieding
Kyriad Avignon Nord Le Pontet(Le Pontet)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 76 per nacht.

Novotel
  • Zwembad
Ibis Avignon Sud(Avignon)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis
27 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen net buiten de ommuurde stad Avignon. Alles te voet te bereiken. We hebben een ruime superior room. Zeer ruim en voorzien van alle comfort. Het ontbijt is goed en met goede variatie. Vriendelijk personeel. Directe toegang tot publieke parking via lift van het hotel. Een aanrader.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
DIRECTION-AGH-CSL, Responsable relations clients van Avignon Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Dear guest,
We were delighted to read you had a nice holiday staying at our hotel and that you enjoyed the services and facilities. On behalf of our entire staff here at the Avignon Grand Hotel we would like to thank you for your kind comment and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
Kind Regards
The Direction

20 augustus 2015 beoordeeld

Voor het tweede jaar op rij hier twee weken verbleven, om zo weinig mogelijk van het theaterfestival te hoeven missen. Geweldig! Dichtbij het centrum en toch net buiten het grootste gedruis. Prachtige kamer (één van de beste die we ooit gehad hebben), zeer goed bruikbaar voor rolstoelgebruiker. Zeer persoonlijke benadering, alsof je thuis komt. Men is bereid om een arrangement op maat te maken.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
17 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhoewel het hotel duidelijk een aantal jaar geleden voor het laatst is gerenoveerd is het toch een aanrader.
Vriendelijke ontvangst, ruime kamer en goed ontbijt, want wenst een gast nog meer ?
Ook de optie om twee glazen champagne bij aankomst op de kamer te vinden is zeer goed.
Je krijgt er fruit en toastjes bij aangevuld met een doosje plaatselijke lekkernijen.

Enigszins minpunt is dat de a/c op het einde van de april nog niet geactiveerd was in het hotel en het tamelijk warm was op de kamer, opgelost met de raam te openen.

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
DIRECTION-AGH-CSL, Responsable relations clients van Avignon Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2015

Dear guest,
We thank you for your glowing review at the Avignon Grand Hêtel.
We appreciate you taking the time to leave a review regarding your recent stay with us. We were delighted to read you had a nice holiday staying at our hotel and that you enjoyed the services and facilities. On behalf of our entire staff here at the Avignon Grand Hôtel we would like to thank you for your kind comment and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
Kind Regards,
The Direction

3 juli 2014 beoordeeld

Wij sliepen in een kamer aan de voorzijde met uitzicht op de stadsmuren. Hoewel het erg druk is qua verkeer, hoorden wij daar amper iets van. Zeer goede geluidsisolatie. In tegenstelling tot anderen vond ik het personeel wél vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer ruim en prima onderhouden. Ook op het ontbijt was niks aan te merken. Alles werd bijgevuld indien nodig. Wij gaan er zeker terug.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
18 september 2013 beoordeeld

Lange gangen en geweldige kamers. Vier sterren en tegen station en stad aan gelegen. Kamers worden goed schoongemaakt. Vriendelijk bij de receptie maar je kunt nagenoeg ongezien naar binnen, vriendelijk groeten of opkijken lijkt in die vier dagen niet gangbaar. Bedden, ja twee per kamer, slapen redelijk. Ontbijten hebben we er niet gedaan, met meer dan 15 euro is dat als elders ook vaak gewoon te duur voor zoiets. Gaan we er weer heen als we naar Avignon gaan? Ja want de plek is goed en echt slecht is het niet. Maar wat meer dienstverlening/oplettendheid zou geen kwaad kunnen.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner