“Superlunch”

Restaurant EAT "Estaminet, Arômes et Tentations"
Geclassificeerd als nr. 8 van 637 Restaurants in Avignon
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch in de zijstraatjes van Avignon! Het dagmenu met wijn en koffie absoluut aan te raden! Zeer lekker!

29 juli 2017 beoordeeld

Op zich ziet het menu er goed uit, maar wij verlieten ontgoocheld dit restaurant.
De pasta van onze dochter was wel lekker, maar de visschotel die mijn vrouw en ik hadden (toch € 18 per persoon) viel erg tegen : kleine portie en weinig smaak.
Voor 18 euro per persoon eet je in Avignon veel beter en veel meer.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische lunch en diner! De pure smaak. Zeer goed spontane bediening. Recht uit het hart. Top chef.

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier al 2x toevallig langs. De eerste maal 2 jaar geleden in de zomer. We vonden het toen zeer lekker hier. Vandaag kwamen we hier weer langs en herkenden het restaurantje onmiddellijk. We hadden hier weer een zeer lekkere lunch. Er wordt steeds gebruik gemaakt van zeer veel verschillende groenten. Het personeel was 2x zeer vriendelijk. Een echte aanrader ! En zeer goede verhouding prijs-kwaliteit

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening in een ietwat klein straatje, een zijstraat van de Rue Vernet en dichtbij het Palais des papes. Eenvoudige maar lekkere a La carte met volledige menu voor 15 euro. Carpaccio de boeuf is mooi gepresenteerd met mooie dressing. We aten buiten en was alleen jammer van uitlaatgassen van sommige brommers verder in deze smalle straat even verderop.

Reizigers die Restaurant EAT "Estaminet, Arômes et Tentations" bekeken, bekeken ook

In Restaurant EAT "Estaminet, Arômes et Tentations" geweest? Deel je ervaringen!