“Heerlijke Franse keuken”
Beoordeling van Fou de Fafa

Fou de Fafa
Geclassificeerd als nr. 1 van 661 Restaurants in Avignon
Keukens: Europees, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren blij dat wij op voorhand hadden gereserveerd, want het is een klein restaurant en was die avond volboekt. We hadden beiden een driegangenmenu waarvan ieder gerecht een culinair genot was. De dame kon goed Engels praten en wist veel over de aangeboden wijnen.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met drie gegeten en alles was heerlijk. Verschillende smaken die heel goed bij elkaar passen. Bediening vriendelijk, gastvrouwschap is hier uitgevonden.
Reserveren is noodzakelijk

7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, met een fantastische bediening! Mooie glazen heerlijke wijnen, witte van de mont Ventoux, een heerlijke cotes du Rhône en voor het dessert een heerlijke beaune de venice! Alles vergezeld van smakelijke gerechten! Een top avond in een sfeervolle ambiance

26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

gaan bezoeken op basis van ta-score en geen moment beklaagd. Entree en plat voor amper 26 € en daarvoor zeer goede kwaliteit.

2 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je voelt je hier enorm welkom. Gastvrouw spreekt goed Engels en weet veel over wijn. Ze doen enorm hun best om het naar je zin te maken. Heerlijk gegeten. Ziet er mooi uit en is bijzonder smakelijk. Verassende combinaties. Heerlijk. Een echte aanrader.

In Fou de Fafa geweest? Deel je ervaringen!