“Top service en top kwaliteit”
Beoordeling van La Fourchette

La Fourchette
Geclassificeerd als nr. 21 van 664 Restaurants in Avignon
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
19 september 2016 beoordeeld

We bezochten dit restaurant op 16 September met een 30 tal personen (wijnclub uit Belgie) en we warden er super vriendelijk onthaald. De bediening was top en ook de kwaliteit van de maaltijd en wijnkaart waren super. We kunnen dit restaurant echt iedereen aanraden.

28 september 2015 beoordeeld

In al de 10tallen jaren dat we hier komen is het steeds zoals thuiskomen in kwaliteitsvolle omgeving. De keuken is Provençaals en dagvers. Het leuke is, naast een welgevulde menukaart, dat de suggesties van de dag je werkelijk het allerbeste geeft van de markt.
Bij vooraf reserveren kan je ook een hele dorade of loup de mer (vis) bestellen.
Je krijgt die geserveerd gegrild met zuivere olijfolie en een aardappelpuree en dat is het, heerlijk.

28 september 2015 beoordeeld

We kozen dit restaurant omdat we gelezen hadden dat je hier nog eet met en tussen de lokale bevolking. Vergeet het. Alle toeristen komen hier eten waardoor er niets authentiek overblijft. Eten was zeker niet slecht, misschien eens terug keren buiten het toeristisch seizoen.

23 juli 2014 beoordeeld

Op aanbevelen van een local zijn we hier gaan eten. We waren er 's middags wezen kijken en dachten 'ach reserveren hoeft waarschijnlijk niet'. Het was immers een gewone dinsdag, nog voordat de vakanties begonnen. Bij aankomst 's avonds om een uur of 8 bleek het hele restaurant vol te zitten. We werden echter allervriendelijkst te woord gestaan door de jonge, maar zeer correcte, bediening. Deze jongen vroeg voor de zekerheid nog even aan een oudere vrouw, wellicht de eigenaresse, of er nog wat te regelen was. Deze vrouw verwelkomde ons erg hartelijk en vertelde dat er Eem tafeltje voor twee nog niet was komen opdraven en dat als die er met een kwartiertje nog niet was dat wij die dan mochten hebben en of ze ons een glaasje wijn met hapjes mocht aanbieden van het huis... De reservering kwam uiteindelijk niet opdagen en dus hadden we geluk. Het is een schattig knus restaurant. Lekkere wijnen en het eten was lekker (erg lekkere teramisu ook). We voelden ons welkom en verwend. Aanrader dus!

• Sfeer
22 maart 2013 beoordeeld

Als je op zoek bent naar een authentieke regionalekeuken dan ben je hier aan het juiste adres.
Prijs/kwaliteit isuitstekend, mooi wijnaanbod,gezellige bediening. Reserveren is een must!

In La Fourchette geweest? Deel je ervaringen!