“Mooie gite in een rustieke omgeving”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Maarssen, Nederland
Niveau 4 bijdrager
32 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Mooie gite in een rustieke omgeving”
Beoordeeld op 20 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Hartelijke ontvangst. Veel informatie en suggesties voor het ondernemen van dagtrips. Cathy et Jean Pierre hebben het ons zeer naar de zin gemaakt. De gite was perfect. Er ontbrak niets. Het zwembad heerlijk. Veel ruimte rondom de Mas. Veel mogelijkheden voor dagtochten. Dichtbij en iets verder. Arles vonden wij een heerlijke stad, kunst, historie, architectuur. En niet te vergeten de Camargue. Honderden flamingo's gezien op onze fietstocht. Toplocatie!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren