“Lunchproeverjj”

Sylla
Geclassificeerd als nr. 10 van 110 Restaurants in Apt
Keukens: Wijnbar
4 weken geleden beoordeeld

Lunchen met daarbij 3 glazen wijn, leuk om te doen. Je kunt kiezen uit alleen kaas, alleen vlees of een mix. Verder nog een speciaal maandmenu. Uiteraard kun je ter plekke alle wijnen kopen en zo te zien loopt dat prima.

Datum van bezoek: september 2019

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je graag wat streekgebonden wijntjes wil kopen en proeven ben je hier op je plaats. Wil je er nog een aangename lunch van maken reserveer dan een tafeltje en bestel een bord met plaatselijke kazen of charcuterie. Hier horen dan een drietal glazen wijn bij naar keuze. Relax degusteren en je wijnpapillen laten werken... dat is hier de leuze. Zeker een aanrader !!

Datum van bezoek: september 2017
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de wijncoöperatie smakelijk lunchen: salade van regionale producten, zoals kaas, ham, salami en niet te vergeten wijn. Niet te versmaden en de prijs is bovendien heel aantrekkelijk.

Datum van bezoek: juli 2017
25 augustus 2016 beoordeeld

Wilden graag wat lokale wijnen komen. Ik wilde echter wel eerst kunnen proeven. Dat kan hier prima, je kunt er rustig proeven zonder enige verplichting. Wat me verbaasde is dat het personeel redelijk Engels sprak, en dat voor Fransen. Uit eindelijk een tweetal flessen mee genomen om ze aan een grondiger te inspesecteren

Datum van bezoek: augustus 2016
25 april 2015 beoordeeld

In Apt bezoeken we Sylla meestal om wat wijn aan te kopen maar nemen we bovendien de tijd om hier te genieten van een kaasbord. Er zijn niet al te veel plaatsen dus reserveren is de boodschap. Ze serveren heerlijke kazen en lekkere wijntjes tegen een prima prijs.

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die Sylla bekeken, bekeken ook

In Sylla geweest? Deel je ervaringen!