Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (486)
Beoordelingen filteren
486 resultaten
Waardering van reizigers
92
164
118
67
45
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
92
164
118
67
45
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 486 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
16 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MARCEL S, Directeur général van Hotel Kyriad Prestige Aix en Provence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MASA2703, Directeur général van Hotel Kyriad Prestige Aix en Provence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 oktober 2017 beoordeeld

  • Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Kyriad.com - Louvre Hotels Group
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
David R, Directeur général van Hotel Kyriad Prestige Aix en Provence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 juli 2017 beoordeeld

Verbleef: juli 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
David R, Directeur général van Hotel Kyriad Prestige Aix en Provence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 februari 2017 beoordeeld

  • Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken