2 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel, ruime kamers, mooi zwembad en personeel is gastvrij en je voelt je echt te gast. Gratis parkeren 50m verderop in overdekte parkeergarage. Verder is AIX een leuke (echte studenten) stad met diverse pleintjes en gezellige terrassen.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
21 juni 2016 beoordeeld

Onvriendelijk onthaal, ontbijt beneden peil, zeker voor een 4 sterren -hotel.Geen vers brood of croissants. Geen vers fruitsap. Geen vers gemaakte eieren.Geen bediening. Ga elders ontbijten!Schandalige prijs: 17 euro! Het positieve was: zwembad en kamer, maar dat mag wel voor die prijs. Onpersoonlijk hotel. Toeristen : logeer elders en laat u niet vangen door de onverdiende "sterren" van dit logement.

Kamertip: Kies een kamer elders in Aix!!!
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Gana G, Quality Manager van Aquabella Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2016

Dear Guests,
We are deeply sorry that our Hotel does not meet your expectations.
We are very upset for your comments on our welcome desk since guests mainly appreciate our services. We are deeply sorry for that very unusual feeling in our hotel. Be guaranteed that we will pay attention on that particular point to avoid such situation.
As for the breakfast, we are sorry to contradict you: there are fresh fruit juices at the buffet. We do not understand how does it come that you say so?
Also you have here the list of products at the buffet: hot section, cereal station, fresh fruits, dried fruits, seeds and nuts, cold meats, pastries and fresh bread, fresh fruits juices, yogourts and much more.
To be very honest I think that any guest who comes after this comment will ask himself whether he did come in the same hotel as the one you paint here. Ours guests are really accustomed to good services, in a wonderful area that comprises free access to Spa (sauna, hammam, Jacuzzi, cardio training machines and swimming pool).
Dear valuable guests, we may have some misfortunes sometimes but if you take the time to read guests comments, in general, they appreciate the service here.
Thanks very much for your stay.
Best care and attention

24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via internet een met de standaard prijzen een goedkope aanbieding, maar dan nog steeds is de prijs kwaliteitsverhouding laag. De prachtige tuin is het grootste pluspunt van dit hotel, is natuurlijk uniek zo dicht bij het centrum. Kamers zijn ruim maar echter een beetje gedateerd. De grootste tegenvaller is het ontbijt, het oogt allemaal een beetje rommelig en voor deze prijs (19 euro) verwacht je ambachtelijke producten en geen goedkoop fabrieksbrood.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Bedank Jaco J. V
23 mei 2013 beoordeeld

Het is een goed te bereiken hotel in het centrum van de oude stad, de kamers zijn goed en schoon. Ik vond het geen bijzondere ervaring maar het was niet slecht.
Nadeel zijn de vele duiven op de balkons en het feit dat je geen privacy hebt op het balkon.
Parkeren moet je in een publieke parkeerplaats niet ver van het hotel en dat mag ook beter worden aangeven doormiddel van borden. De service in de bar is niet helemaal top maar goed service is sowieso ver te zoeken in Frankrijk als je het mij vraagt, althans voor de Nederlanders.
Aix is een mooie oude stad wat de moeite van een bezoek waard is.

Kamertip: Geen balkon is niet echt een toegevoegde waarde in mijn beleving, wellicht wel als je veel op de kamer verblijft.
  • Verbleef: mei 2013, reisde voor zaken
17 maart 2013 beoordeeld

Hotel Aquabella is ideaal gelegen in het centrum van Aix.
Parking wordt voor €10.00/nacht aangeboden juist om de hoek.
Wij hadden de standaard kamer en die was echt in orde! Heel comfortabel bed, goede televisie kwaliteit en de badkamer was ok.
Ontbijt was zeer uitgebreid en in het weekend tot 10.30!
Van het personeel was iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam.
Maar ga zeker niet in het restaurant gaan eten, wat een teleurstelling...
Allemaal diepvries en bijna niets vers.

Ik ga hier zeker nog terugkomen maar zeker niet voor het restaurant.

• Verbleef: maart 2013, reisde met een partner