Beoordeeld op 22 oktober 2019

Geen verdere tips of richtlijnen meer.
Enkel dit, indien men s'morgens vroeg ( rond 6.00 uur) wil vertrekken dat men geen gebruik kan maken van het aangeboden ontbijt, en bijgevolg moet vertrekken zonder te kunnen gebruik maken daarvan.
PS. Dit is geen negatieve invloed op het ganse hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 september 2019

Deze Ibis Budget ligt vlak naast een Ibis Hotel. We sliepen hier één nacht onderweg naar het zuiden. Aan de receptie werden we vriendelijk onthaald. Het was aangenaam binnen komen. Inkom, gang, traphal, kamers, alles is net ietsje ruimer en frisser dan een F1-hotel. Er is ook een lift. Op de kamer heb je airco, een kleine badkamer met douche en apart toilet. Het bed is degelijk en opgemaakt met fris beddengoed. Op het stapelbed enkel een hoeslaken, maar geen gesukkel of gedoe want extra handdoek, kussen en dekbed zitten netjes klaar in een tas. Er is nogal wat storing op de tv, maar daar konden wij zonder. Onze dochter logde heel gemakkelijk in op het gratis wifi-netwerk en was daarmee ook tevreden.
Het onbijtbuffet is ruim, alles werd voldoende aangevuld.
Kortom goed uitgerust konden wij onze reis verder zetten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

kleine kamer zonder zitje, geen afgesloten terrein en een niet welkom zijn van een hond in de onbijtruimte. Ik heb al diverse malen bij ibis hotels overnacht, maar deze was de minste. Ook het ontbijt was zeer karig.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Olivier C, Manager van Hôtel Ibis Budget Poitiers Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Hallo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen na je verblijf, maar als het verleden niet is zoals je had gewild.
Het spijt me dat onze diensten niet aan uw verwachtingen voldeden, mijn excuses.

Met vriendelijke groeten.
Cécile Jozeau
Uitvoerend assistent

Beoordeeld op 11 augustus 2018

Bed was ok, maar hard. Airco aanwezig maar kon de kamer niet voldoende koelen op de maximale stand. Douche was matig schoon met schimmelplekken, verstopte afvoer, kapotte douchekraan waardoor douchen lastig was. Ontbijt was voldoende, niet heel veel keuze of heel vers brood, maar was wel prima te eten.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018

Slechte bedden, veel te kort voor iemand van 2m. Harde matrassen. Stof op de vloer. Op de gang een zware sigarettengeur, terwijl het rookvrij zou zijn. Miste een kussensloop. Parkeerplaats is veel te klein voor het aantal kamers.
Wij komen er nooit weer!

Datum van verblijf: juli 2018