“toplocatie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Voorkant van de woning
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Voorkant van de woning
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Rumbeke, België
1 beoordeling
“toplocatie”
Beoordeeld op 3 augustus 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Het is een fantastisch huis om in te vertoeven. Alles is voorzien, mooi ingericht ook. Wij hebben met ons gezin een schitterende vakantie gehad in een omgeving waar je werkelijk tot rust kan komen. We hebben meer buiten dan binnen geleefd en dat dankzij de bbq en het zwembad. We komen hier zeker nog eens terug om te genieten!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 aug 2017
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Ik ben blij dat ik jullie volgend jaar opnieuw kan verwelkomen!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren