“Geweldig Chateau!!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Geweldig Chateau!!”
Beoordeeld op 6 september 2017 voor een verblijf in mei 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijke plek met goed verzorgde kamers, badkamers en een mooie grote keuken waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.
Zwembad is heerlijk, voorzien van lekkere relaxstoelen.
Leuk is ook de oude tabaksschuur waar een bioscoopje in gevestigd is. Hier kan je op een warme zomeravond films kijken, als de doeken opzij waaien zie je een prachtige sterrenlucht.
We hebben heerlijke zelfgemaakte pizza's gegeten met verse groenten uit de moestuin. Ze werden door de gardiens Michiel en Nana gebakken in een oude houtoven.
We komen hier zeker nog een keer terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
6 sep 2017
Dankjewel Rita, voor je mooie review. Graag zien we je terug bij Chateau Montjoi
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren