Volledig restitueerbaar voor vr 6 okt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 7 okt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
StayForLong
Expedia.comUS$ 470
PricelineUS$ 471
Prestigia.comUS$ 491
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel licht tegenover de prachtige tuin en op loopafstand van het museum.
Omdat ik gelezen had op internet dat de kamers niet groot zijn heb ik de suite geboekt.
Deze kamer is groot en van alle comfort voorzien maar toch een beetje raar.
De open badkamer is in het midden van de ruimte met douche en bad, op een verhoging. De kwaliteit can get bed is goed en ook van de kussens. Aan alles is gedacht, slippers ,badjassen , koffie, water ,airco. Gordijnen die verduisteren.
Wij vinden het prettig om in een koele kamer te slapen en de goedwerkende airco deed zijn best. Helaas zit er een blauw lichtje op dit apparaat die de hele kamer verlichtte.
Dat was jammer.

Het ontbijt was goed. Wij hadden een hele kostbare kamer waar ook nog parkeerkosten bijkwamen. De ontvangst was enigzins kil.

Datum van verblijf: juli 2018
David B, Responsable relations clients van Sozo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2018

Lieve Marc,
wij danken u voor uw aangekondigd ons uw indruk als voor uw verblijf in de SOZO hotel. We zijn blij dat je gewaardeerd. Ons hotel genest binnen de voormalige Kapel van de 19e eeuw.
We zijn blij dat je gewaardeerd 55 m ² van onze Suite alsook de diensten van ons hotel.
De badkamer compound van een ontwerp, een zeer grote douche van 2 m ² en twee kommen was op een terrein in krypton omdat de kwaliteit van een badkamer is erg gezocht.
Ten aanzien van de airconditioning zijn wij blij dat je gewaardeerd zijn(haar) soepel verloop in deze tijd van sterke hitte. Wij zijn verbaasd dat u gestoord door een blauwe diode wordt op het blok van de airconditioning. We hebben gecontroleerd, deze diode niet intens licht. Bovendien, als je had verteld dat ons in de receptie, wij hadden verborgen deze diode.
Wij heten u nogmaals zeer binnenkort in de SOZO hotel.
Zeer hartelijk,
David B. / Assistant Manager
PS : sorry for the possible mistakes of language as this is an automatic traduction.

Beoordeeld op 31 juli 2017

Zeer verzorgd hotel, excellent ontbijt, heel originele setting, erg behulpzaam personeel die ook een erg gewaardeerde uitleg over de stad gaven.
Verzorgde en nette kamers, design inrichting, voorzien van alle benodigdheden zoalshanddoeken en producten maar ook met badjassen en slippers, audiobox voor smartphone,

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 februari 2016 via mobiele applicatie

Valentijnsweekend geboekt in dit hotel. Oude kapel na 3 jaar renovatiewerken omgetoverd in mooi hotel met 20 tal kamers. Mooi design hotel. Prima ligging. Zeer rustig. Op 10 minuten wandelen van centrum. Prima uitgebreid ontbijtbuffet. De moeite waard !

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 9 april 2015

Leuk hotel met design smaak ingerichte kapel. Personeel is vriendelijk en attentvol.
Zeer stil in het hotel en midden in het centrum.
Maakt niet deel uit van één of andere keten en dus zeer persoonlijk.

Kamertip: vraag eeniets grotere kamer indien je bagage hebt
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2014 via mobiele applicatie

Een mooi hotel met kleine maar comfortabele kamers met een heel goed bed. Onze kamer keek uit over de plantentuin, die prachtig is onderhouden. Het hotel ligt op 10min wandelen van het centrum. Het ontbijt was duur voor het aanbod.

Datum van verblijf: juli 2014