“The best in all of Le Mans and beyond !!!”
Beoordeling van La Baraque a Boeuf

La Baraque a Boeuf
Geclassificeerd als nr. 4 van 368 Restaurants in Le Mans
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juli 2018 beoordeeld

Zeer goed restaurant met gezellig terras in het historische centrum van Le Mans. Als we in de buurt zijn gaan we altijd hier naar toe. Heerlijk vlees, perfect gebakken, alles wat je wilt ! Priis/kwaliteits verhouding zeer zeer goed. Een absolute aanrader !

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie überhaupt top, maar daarna super service, goede wijnadvies en het menu met mooie keuzes. Presentatie wellicht sober maar de maaltijden waren heerlijk. Wel reserveren want anders moet je enig geduld hebben. Aanrader!

18 augustus 2017 beoordeeld

Op basis van eerdere ervaringen, deze keer met 10 vrienden, geluncht bij Baraque a Boef. Doordat we met een grote groep waren konden we alle voor en hoofdgerechten van de kaart ook in het echt beoordelen.Iedereen was te spreken over zijn/haar gerechten. Bediening was vriendelijk. We zaten in de gewelfde 'kelder', een prima locatie voor een grote groep en hebben heerlijk gegeten. Wilden een paar dagen erna (15 augustus) nog een keer gaan lunchen, maar toen was het restaurant (in verband met een nationale feestdag) jammergenoeg gesloten. Volgend jaar dan maar terugkomen.

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader, nog nooit zulk fantastisch vlees gegeten. Alle terrassen leeg, hier volle bak en terecht! Zeer schappelijke prijzen! THE PLACE TO BE!

5 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super vriendelijk. Wij kwamen om ca 19:00 aan.
Plaats op het terras, daarna volledig VOL!
Super bediening, heel vriendelijk!

In La Baraque a Boeuf geweest? Deel je ervaringen!