“Enigzins teleurstellend ”

Keukens: Frans, Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant uitgezocht op basis van de plek op tripadvisor. Bediening was adequaat (wel alert maar niet specifiek vriendelijk). Voorgerecht werd voor wat betreft de oeuf cocotte Façon murette enthousiast ontvangen. Petit tartare de jambon de canard beviel mij minder. Het hoofdgerecht petit pot au feux de canard was ons minder welgevallig. Carpaccio d'ananas viel tegen. Mousse au chocolade was wel lekker.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze, zogezegd, 'suboptimale' ervaring bij Arthur, nedergestreken bij Zinc.

Nadeel: 1) auto's die langs je rechter- (of linker-) oor razen. 2) eeeerrug krappe terrasopstelling.

Voordeel: de meeste andere dingen.

Buitengewoon lekker. Uitmuntende wijnkaart. Adequate bediening. De prijzen zijn niet kinderachtig, maar ook weer niet overdreven.

Fijne ervaring.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst.
Snelle bediening.
Gezellig en stijlvol kader.
Lekker wat ik bestelde maar geen overdreven grote porties: zalmforel als hoofdschotel en haring als voorgerecht. Wel zeer vers.
Mijn vriend had daarentegen wel een entrecôte van 300g.
Toiletten zeer proper.
Reserveren is aan te raden.

5 september 2016 beoordeeld

We zijn hier deze zomer 2 maal geweest en het eten is hier top. Het is ook perfect gelegen in het centrum van Rouen en straalt een gezellige sfeer uit.
De bediening was hier uiterst vriendelijk. De gerechten lieten ook niet lang op zich wachten.
Normaal gezien kiezen we op een verdere locatie elke avond een ander restaurant uit maar hier maakten we een uitzondering. Lekker!

18 november 2014 beoordeeld

Le P'tit Zinc is te vinden in het centrum van Rouen. Waarom tripadvisor vindt dat dit Rouaan moet zijn is me een raadsel. Het restaurant heeft een typische franse grootsteedse inrichting. Knus, kleine tafeltjes. De menukaart wordt gepresenteerd door middel van een schoolbord. Grote variëteit in gerechten waarbij combinaties mogelijk bleken. Wij aten oesters, ganzenlever (géén foie gras), zwezerik, crême brulée en een kaasplateau van regionale kazen. Onze bediening was perfect. Geen sterrenrestaurant maar een prima prijs-kwaliteit verhouding.

• Sfeer

Reizigers die Le P'tit Zinc bekeken, bekeken ook

Rouaan, Seine-Maritime

In Le P'tit Zinc geweest? Deel je ervaringen!