19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is sinds de oorlog niet onderhouden, zit nu nieuwe eigenaar op de begint te renoveren, een projectje van een jaar of 10. Het hotel is gehorig, erg erg, heel erg oud. Maar de locatie is top, de gastheer meer dan vriendelijk, het ontbijt netjes en de prijs laag. Dus als je je niet laat afschrikken door "vervallen" dan zeker doen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
9 augustus 2017 beoordeeld

Al jaren komen we op doorreis in dit weliswaar oude, maar grappige en authentieke hotel, met zeer vriendelijk personeel. Maar helaas, het hotel heeft nieuwe eigenaars blijkbaar. Bij ons laatste bezoek begin augustus was de sfeer heel anders. De vloer van de lobby was ronduit vies, hier en daar lag cement en papier. Onze kamer was al in dagen niet meer schoongemaakt. Over de vloer dreven grote stofwolken. En ook al geen aanrader: al het water van douches en wc's van de etage boven ons stroomde door de leidingen in onze piepkleine badkamer met behoorlijk veel lawaai. We gaan toch maar eens uitkijken naar een ander hotel in Rouen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
1 november 2014 beoordeeld

Budgethotel op een goede ligging, naast het museum.
Kamers zijn klein maar netjes. Badkamertje is ook klein en aan renovatie toe. Er zijn voldoende handdoeken en shampootjes.
Hotel en kamers zijn rustiek ingericht.
Het bed is ok.
Op akoestisch vlak is er wel wat aan te merken: je moet rekenen op de goede houding van de gasten.
Ontbijt is koffie, croissant, brood, yoghurt, kazen en zoet beleg; keurig opgediend.
Personeel en patroon zijn vriendelijk en behulpzaam.
Je krijgt aan de balie dezelfde kortingen als op de website.
Parkeren in de naastgelegen ondergrondse parkeergarage, met korting via het hotel à 11€ per 24u.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
28 april 2014 beoordeeld

Voor het paasweekend hadden we twee overnachtingen geboekt in hotel Morand.
We werden hartelijk begroet door een medewerkster en we kregen een stadsplan aangeboden.
De kamer was netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Douche, apart toilet een goed bed met een degelijke matras.
Het sanitair en de inrichting van de kamer is zeer eenvoudig en uiteraard niet heel 'design' wat normaal is voor een hotel met twee sterren en voor dergelijke prijs.
Ik miste wel een donsdeken. ik hou niet zo van lakens met een deken.
Het is wel zo, zoals andere bezoekers meldden, dat de kamers niet geluidsdicht zijn maar alle gasten waren stil en voorkomend.
Het ontbijt in de rustieke en zeer smaakvol ingerichte eetzaal was (naar Franse normen) uitgebreid en lekker.
Het hotel ligt midden in de stad en dicht bij alle bezienswaardigheden.
Als we ooit terugkeren naar Rouen kies ik zeker opnieuw voor dit hotel.
En nu maar hopen dat de googlevertaling leesbaar en begrijpbaar is!

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
25 augustus 2012 beoordeeld

Een nachtje hier verbleven om Rouen te verkennen en geen spijt. Sfeervol, oud gebouw, prima bed en badkamer. Behulpzame receptie die ook Engels spreekt. Ligt centraal maar toch redelijk rustig. Parkeren kan in grote parkeergarage vlakbij. Wij zaten op 1e verdieping dus hebben een lift niet echt gemist. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding wat ons betreft en Rouen is zeer de moeite.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner