15 juli 2015 beoordeeld

Eenvoudig, basis hotel: dus niet te veel verwachten. Bedden OK, alles aanwezig in badkamer, ietwat verouderd, maar voolop aan het verven, renoveren. Hoewel vlakbij drukke weg, dankzij dubbel glas, weinig geluidshinder. Dicht bij centrum. Eenvoudig ontbijt, maar ook prijs kwaliteit OK.
Zeer vriendelijk en beschikbaar personeel.
Samenvattend: basiscomfort voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Wifi gratis

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
9 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit hotel geboekt vanwege de ligging vlakbij het centrum. Ligging is goed, hotel is heel erg verouderd. Onze kamerdeur heeft sporen van inbraak, badkamer heeft schimmel en delen van het bad vallen uit elkaar. De airco maakt vreselijk veel lawaai en de kamer ligt aan de autoweg waar ook nog eens de trein langs dendert. Kortom. Als je alleen wilt slapen en verder niks verwacht, is het redelijk. Anders niet doen!

Verbleef: augustus 2014
15 juli 2014 beoordeeld

naast koel onthaal, teleurstellende kamer en ontbijt die er eigenlijk niet meer was was ik blij dat ons verblijf maar voor 1 nacht was. om 9 uur was men reeds alles aant wegnemen terwijl ontbijt tot 10 uur was. met tegenzin kregen we nog enkele restjes teruggezet op het buffet maar slechts een fractie van wat er zou moeten staan. en dit met een zucht van de bediening

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Kyriad.com - Louvre Hotels Group
14 juni 2014 beoordeeld

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad! Een muf ruikende kamer, natte vloerbedekking, weinig schoon en het bed.een ramp, doorgezakt matras. Ook vloeren op de gang - de lift, alles wat vies. 's Avonds gegeten in het restaurant. Dat was zo slecht met slappe oude sla/tomaat en vette zoute slappe frietjes, niet goed gebakken omelette, dat we halverwege naar boven zijn gegaan. Het ontbijt zag er zo slecht ui dat we er niets eens gegeten hebben! Hebben ooit een Kyriad elders gehad, dat was echt beter.

Kamertip: gewoon niet boeken
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
1 oktober 2011 beoordeeld

Hotel ligt op 10 minuten van het mooie centrum van Rouen. Hadden een kleine kamer die ook wel weer iets knus had. Badkamer was keurig. Ontbijt was oké (voor franse begrippen). Personeel spreekt goed engels en men kan parkeren achter het hotel. Hotel is ook goed gelegen t.o.v de uitvalswegen als men op doorreis is.

• Verbleef: augustus 2011, reisde met een partner