12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamerkinrichting anders dan foto's op site! Heel oud en vuil tapijt. Bed is geen bed maar een plank op een blok! Douche kalk en schimmel. Waarschijnlijk een niet gerenvveerde kamer gekregen want op foto's site zie je parket vloer. Misschien zijn er dus betere kamers. In omgeving niks te zien of te doen. Zelf geen bankje buiten. Geen airco op warme kamer! Slechtste ibis budget ooit gezien..! Enkel het ontbijt en gratis parking was goed.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
4 juli 2017 beoordeeld

Het ibis budget hotel is voordelig, oud en schoon.
Vriendelijk personeel en een prima ontbijt voor +/- € 6,00
De auto kan op een afgesloten parkeerplaats worden gestald en de E-bikes mochten zelfs mee naar de kamer.

Kamertip: Voordelig overnachting hotel met goede parkeer mogelijkheden
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
16 april 2017 beoordeeld

Qua prijs-kwaliteitverhouding is dit hotel prima. De kamers zijn erg goedkoop maar niettemin wel deftig. De ruimte is voldoende en de kamers worden goed onderhouden. Ik heb hier twee dagen doorgebracht om Rouen te verkennen en zowel de stad als het hotel zijn me erg goed bevallen.

Niet meteen minpunten, maar gezien de kostprijs van een kamer zijn er wel een aantal (logische) zaken te noteren: geen airco, gehorige kamers, een receptie die maar beperkt aanwezig is en de bedden die vrij hard liggen. Gezien de prijs is dit inherent aan het concept.

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel levert wat het het belooft, maar ook echt niet meer.
Het gratis parkeren is zeer prettig.
Wij zijn, ondanks het advies om de metro te nemen, gaan wandelen naar het centrum.
Dit leverde ons een mooie gelegenheid om de omgeving te bewonderen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop en parking. Dat zijn de voordelen.

Anders vrees ik heb je enkel een hele kleine douche, geen lift, een plank met een stuk stof op, 2 kussens en een deken.

Enkel aan te raden als je het goedkoop wilt houden en parking u goed in de oren klinkt.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
cailletbernard, Gérant van Ibis Budget Rouen Centre Rive Gauche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2016

Bonsoir,
désolé que notre hôtel ne vous ai pas convenu , mais nous sommes qu 'un hôtel économique.
cordialement Virginie