• Zwembad
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
Ibis Rouen Champ De Mars(Rouaan)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
18 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk middenklas hotel midden in het centrum van Rouen. Perfecte ligging om de hoek van de grote markt in rouen.
Het hotel is vrij klein en heeft mooie kamers. Een gedeelte is al gerenoveerd, maar ook de niet gerenoveerde kamers zijn netjes en ruim.
Aan echte aanrader!!

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
6 augustus 2015 beoordeeld

de ingang is zeer slecht aangegeven (bleek in een zijstraat te zitten), om er te komen moesten we door een onverlichte tunnel om vervolgens bij een hotel aan te komen dat in verbouwing bleek te zijn en de hele lobby was gestript. De receptionist was chagrijnig en zag ons bij aankomst alweer liever gaan, gaf de verkeerde route om met de auto bij het hotel te komen en was verder weinig behulpzaam. de kamers zijn basic, maar prima. De volgende ochtend was ik blij dat wij er geen ontbijt bij hadden genomen, want dan hadden we in de stof en herrie kunnen ontbijten. Voor een gezellig weekend weg, zeker geen aanrader.

Kamertip: ander hotel kiezen
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
3 september 2014 beoordeeld

Centraal gelegen. Mooie kamer. Badkamer beetje klein en gedateerd. Ontbijt is erg uitgebreid. Vriendelijke bediening. Sommige ruimtes mogen inderdaad wat worden opgefleurd. Gang aan marktkant bijvoorbeeld. Receptie is goed bezet en behulpzaam.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
2 februari 2014 beoordeeld

Ik kom hier elk jaar. Ik was er vroeger erg enthousiast over, maar sinds dit jaar wat minder. Kamers zijn nog steeds goed, maar de rest van het hotel heeft een onderhoudsbeurt nodig. Ontbijt mag ook wat uitgebreider zijn.
Prijs-kwaliteit vind ik niet meer helemaal correct.

Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
5 november 2011 beoordeeld

We verbleven hier met een Bongo-bon en verlengden ons verblijf met één nacht. We waren dus tevreden.
Kamer (401) lag op het einde van de gang: heel rustig dus. Uitzicht op de parking van het hotel. Proper bed, propere badkamer. Tv werkt, zoals gewoonlijk véél Franse zenders en een tweetal Engelse. Geen teletekst, jammer. De kamer is inderdaad wat donker, maar lezen in bed kan geen probleem zijn. De linkermatras kraakte wel...
Het ontbijt was lekker. Koffie ok, maar als je wil, maak je zelf je Nespresso. Ook zelf fruitsap persen (met machine) of een eitje bakken kan.
Het personeel, zeker dat van de balie, was erg vriendelijk.

• Verbleef: november 2011, reisde met een partner