“Top pizza!”
Beoordeling van La Pizzeria du Drugstore

La Pizzeria du Drugstore
Reserveren met
La Pizzeria du Drugstore is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 59 van 753 Restaurants in Rouaan
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 november 2016 beoordeeld

Pizza in houtoven is top. Dunne korst, lekkere toppings.
Locatie is heel gezellig, vooral naar de herfst, winter toe.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: november 2016

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor meerdere goede pizzeria's
Gevonden. Op naar Le Drugstore. In de kelder aangekomen was helaas onze reservering via the fork niet opgemerkt.
Vervolgens kregen wij een tafel in een aparte ruimte. Wij wilden graag in de buurt van de houdoven en er was voldoende plaats maar ja 2 tafels tegen elkaar zetten is best veel werk. Jammer, gemiste kans. Korte discussie of wel wilden blijven.
Nou ja de pizza was misschien wel top.
Pizza staat werkelijk in no time op tafel!?
Inderdaad zeer dunne bodem en (te)rijkelijk belegt. Pizza's waren prima maar niet echt heet en niet de top waar we op hadden gehoopt. Bediening snel en vriendelijk maar alle dranken en glaswerk zonder dienblad brengen. Waarom? Vast hip maar dus direct vette vingers op het glaswerk. Pizza's lage prijs maar de dranken erg duur. 3,90 frisdrank.
Aanrader voor de hippe jonge bezoeker die van harde muziek houden met weinig tijd of pretenties. Hier niet heengaan voor gezellig avondje uit.

Datum van bezoek: augustus 2016
29 juli 2015 beoordeeld

Kort en krachtig niet schrikken van ingang , heerlijke pizza en vlotte bediening , gewoon snel en efficient

Datum van bezoek: juli 2015
1 augustus 2014 beoordeeld

Gezellige kelder, wel warm in de zomer naast de pizza oven. De pizza is prima, lekker dun. De pasta is matig, weinig smaak en niet al te veel. Niet de meest gezellige plek van Rouen.

Datum van bezoek: augustus 2014
11 april 2014 beoordeeld

Laat de ingang je niet afschrikken!
Je komt binnen via een deur van krantenwinkel waar wel een sticker van Tripadvisor op staat.Het restaurant ligt in de kelder met mooie gewelven. De pizza's worden in een steenoven gebakken zoals het moet. Bediening vriendelijk. 1 van de beste pizza's dat ik al heb gegeten.

Datum van bezoek: april 2014
    • Sfeer

Reizigers die La Pizzeria du Drugstore bekeken, bekeken ook

Isneauville, Rouaan

Rouaan, Seine-Maritime

In La Pizzeria du Drugstore geweest? Deel je ervaringen!