• Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Ibis Rouen Champ De Mars(Rouaan)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
  • Bar/lounge
  • Roomservice
  • Restaurant
13 augustus 2017 beoordeeld

Uiterlijk niet geweldig maar op een perfecte locatie vlakbij de Cathedrale gelegen met een parkeergarage vlak achter het hotel. De kamer is basic maar het ontbreekt aan niets. Het bed was goed. Alleen aan de schilder kwaliteit van de deuren kun je zien dat dit al een ouder gebouw is. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Met 2 volwassen en 2 kinderen in de leeftijd 9 en 7 jaar op één kamer was absoluut geen probleem. De overnachting was als tussenstop en daar is dut hotel perfect voor.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
IbisStylesRouen, General Manager van Ibis Styles Rouen Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Sir,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Rouen Centre Cathedrale.
Sincerely, Céline DUBOS, Manager.

15 december 2016 beoordeeld

Heel basic hotelletje.
Waren er met het gezin.
Matras van het dubbel bed was veel te zacht, dus op de sofa geslapen.
Ontbijt was zeer goed, en niet duur.
Wel gezellig voor gezinnen : het hoekje met kinderspeelgoed.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie
IbisStylesRouen, Directeur général van Ibis Styles Rouen Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016

Beste gast,
Met vriendelijke groet, Céline DUBOS, Manager.

7 september 2016 beoordeeld

Het hotel is prima gelegen voor een bezoek aan Rouen, maar laat op een aantal punten te wensen over: claustrofobische oude lift, nog niet alles gerenoveerd (afbladerende verf op ramen traphal hogere verdiepingen) . Maar vooral het ontbreken van airco is een zware handicap, waardoor een verblijf in de zomer niet aan te raden is. Met open ramen kan je onmogelijk slapen gezien het drukke verkeer.
Hierdoor is de prijs voor een kamer te hoog, zeker in vergelijking met andere Ibis Styles waar we al logeerden.
Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt is prima. Er is ook een publieke parking in de onmiddellijke buurt (15 euro/24 uur).
Toch geen aanrader

Kamertip: Kamers uitgevend op de Seine zijn heet en lawaaierig in de zomer.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
IbisStylesRouen, Directeur général van Ibis Styles Rouen Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Styles Rouen Centre Cathedrale. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.
Bij Ibis Styles, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.
Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.
Hoogachtend, Céline DUBOS, Manager.

16 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
IbisStylesRouen, Directeur général van Ibis Styles Rouen Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

30 juni 2016 beoordeeld

Het formaat kamer past meer bij een budget dan bij een styles hotel. bloedhete kamer zonder airco, raam openzetten geen optie vanwege verkeerslawaai. Wel een goed verzorgd ontbijt. Hotel moeilijk te vinden, place de la republique voor navigatie geen goede bestemming

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
IbisStylesRouen, Directeur général van Ibis Styles Rouen Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2016

Dank u voor uw reactie , het hele team van het ibis Styles Rouen Centre is constant aanwezig om u zorgen voor de beste service. Sorry dat de recente renovaties niet regenen. Wij blijven tot uw beschikking. hartelijk. Céline DUBOS, directrice