“Super verrassend! ”
Beoordeling van L'epicurius

L'epicurius
Geclassificeerd als nr. 47 van 683 Restaurants in Rouaan
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super verrassend! Wauw wat een smaken en wat een gastvrijheid. Ze hebben een leuke menukaart die je zelf kan uitbreiden.
Gekozen voor een 3-gangenmenu, water en een fles witte wijn.
Wij waren serieus perplex van de gerechten. We komen bij veel restaurants maar dit steekt met vlag en wimpel boven velen uit.
We hebben super genoten van de bediening. Dank jullie wel voor een heerlijke avond!

Datum van bezoek: augustus 2020

2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die L'epicurius bekeken, bekeken ook

Rouaan, Seine-Maritime
Rouaan, Seine-Maritime

In L'epicurius geweest? Deel je ervaringen!