13 september 2017 beoordeeld

De kwaliteit/prijsverhouding in acht nemend is dit een een goed hotel. Parking is aanwezig , de kamers zijn o.i. iets gedateerd maar bieden wel het verwachte comfort. De hygiëne is er ook in orde.
Het ontbijt is lekker en zeer uitgebreid. Jammer dat de ontbijtruimte klein uitvalt waardoor e.e.a. nogal chaotisch overkomt.
Het personeel is er tenslotte klantvriendelijk .
Het centrum van Rouen ligt op zo'n kwartiertje stappen wat voor ons geen bewaar inhield.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ibis Rouen Champ de Mars , geen bijzonder hotel , ligging prima , aan de rand van het centrum . 15 minuten lopen naar het centrum.
De kamer is gedateerd en de badkamer is een kant en klare unit, gesitueerd in een hoek van de kamer . Niet groot , als je op het toilet zit , kan je meteen je tanden poetsen .
Ontbijt was goed, alles aanwezig
Alleen doordat er bus gezelschappen waren in hotel , verliep in het ontbijt onrustig en chaotisch .
Een parkeerkelder aanwezig .

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
4 augustus 2017 beoordeeld

Zeer leuk hotel met alle basis comfort. Zeer goed onthaald en een beetje extra door sauna en hamam in aanpalend Mercure Hotel.
Docht de sauna en hamam zijn niet echt wat wij er ons bij voorstellen maar voor een korte ontspanning zeker leuk.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
18 juli 2017 beoordeeld

Terug een goede overnachting gehad bij Ibis. We hebben de kamer kunnen boeken aan een voordelige prijs en daarom mag je niet meer verwachten dan een basiskamer. We hadden een goed bed en de kamer en douche waren netjes. Je kan eenvoudig parkeren onder het hotel. Ook het ontbijt was verzorgd en smakelijk

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime kamer, vriendelijk personeel. Buffetontbijt tot 10 uur. Vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel.
Prima groot bed met fijn topmatras.
Grote parkeergarage onder het hotel voor Ibis en Mercure samen. Met de lift kom je vanuit de garage in het hotel.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner