Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is oud en heeft nood aan vernieuwing. Badkamer oud, niet goed verlicht, grote mensen kunnen zich onmogelijk hier deftig douchen. De buitenzijde van het hotel is helemaal niet gelijk op de foto's. Het lijkt op een gebouw die nog afstampt uit de oude sovjet tijd of een oude fabriek. De hygiëne in de badkamer kon ook veel beter! De slaapkamer was wel pas geverfd en er hing een grote smart TV. Het hotel is momenteel zeker geen 4 sterren waard. De ligging is wel ok en het ontbijt was boven het Frans gemiddelte. Personeel was gelukkig wel vriendelijk. Dringend aan vernieuwing toe, is zeker niet hetgeen je verwacht bij een 4 sterren hotel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Met een pot witte verf en een grote tv op de kamer maak je nog steeds geen 4 sterren hotel! Afbeeldingen op de site zijn trouwens niet accuraat. Je zou denken dat je in een ander hotel zit. Geen fles water op de kamer, airco werkte niet naar behoren en de kamers zijn nooit gekuist geweest wegens corona maatregelen. Ik melde dit aan de receptie en via de app van xxx. Het personeel was echter super vriendelijk en het ontbijt naar Franse normen was in orde.

Beoordeeld op 31 juli 2020

Voor zakenreis 3 nachten hier vertoefd. Standaard kamer geboekt maar kreeg een upgrade vanwege Accor lidmaatschap. Was niet echt nodig maar vond het verder prima. Geen opmaakservice vanwege corona. Handdoeken zelf op te vragen en elders op te halen. Broodnodige airco voor een koele nachtrust, werkte niet.
Eigenlijk al die 3 nachten slecht geslapen hierdoor. Bij afrekenen werd de dure kamer in eerste instantie berekend terwijl daar niet om gevraagd is. Na melding hiervan werd de geboekte prijs berekend. Al met al viel dit hotel flink tegen.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Waarmee beginnen?
De kamer: matras was compleet versleten, airco stuk 'wordt morgen gemaakt' , wc was op kinderhoogte gemaakt, douche een onhandig iets in een mini bad (waar men als volwassene niet in kan liggen) en bleef op de koop toe niet hangen. Denk eraan: dit is een 4 sterren hotel!! Gelukkig kon het raam open.
Parking: toegang moeilijk te vinden, van parking naar hotel moet via lastige trap over een plein. Geen rechtstreekse toegang. De parkeerkosten werden me als compensatie kwijt gescholden.
Ontbijt: covid=19 maatregelen heb ik in verschillende hotels en manieren ervaren. Het enige dat dit hotel doet, is het aantal plaatsen beperken. Andere hotels verwachten dat de gasten aan het buffet een mondmasker dragen, zorgen voor voorgepakt eten... niets ervan hier. Je ziet mensen met hun handen in de kaas rommelen en zelfs bij gebrek aan lepels de ontbijtgranen met hun handen uit een grote kom halen. Koffiemachine werkte half en de overwerkte man had het al eerder aan zijn verantwoordelijke meegedeeld, zonder succes. Koffie met melk? Eerst espresso, dan melk, dan stop, dan weer espresso. Wow! Aanbod ok, hygiëne schandalig.
Het personeel: doet zijn best, maar staat machteloos over het feit dat het management het geheel verwaarloost en veel te weinig personeel voorziet op drukke momenten.
Locatie: wat ik verwachtte .
Besluit: men zal met harde argumenten en bewijzen moeten komen voor ik er ooit zal willen weerkomen.

Beoordeeld op 27 januari 2020

sinds de recente renovatie van restaurant : is er een veelvoud aan verschillende stoelen
spijtig genoeg niet één comfortabele
spijtig ! ontbijt ook een opmerking : buffet werd tien voor tien ontruimd zonder klanten te verwittigen

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
LAETITIA S, Responsable réception van Mercure Le Havre Centre Bassin du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Good afternoon,
Thanks for your feedback after your stay in our hotel. We have taken note of your comments in order to correct and improve them.
We wish you a nice day and hope welcoming you again.
Best regards,
Laëtitia Salaün