Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Wij waren twee nachtjes in dit hotel en we hadden een appartement op de tweede verdieping, het was niet groot maar met een goed uitzicht op de haven. Het appartement was rook vrij maar ik vond toch een peuk in de slaapkamer jammer.
Bedden waren redelijk, douche was lekker en warm met genoeg waterdruk. De koelkast zat vol met ijs en die mag dus wel eens ontdooid worden. Verder waren de schuifdeuren moeilijk te bedienen.
In het appartement is geen lift en de trap is.moeilijk en smal.
Ontbijt was in het hoofdgebouw, alles was er maar de eetzaal is klein en je moet er een beetje behendig in zijn om langs de andere etende mensen te lopen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 september 2017

Modern, goed gelegen in centrum Honfleur. Perfecte uitvalsbasis voor ontdekken van Honfleur en Le Havre. Ruimekamer met zicht op het bassin. Badkamer zeer netjes. Ontbijt uitgebreid naar Franse normen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2017

Ruime familiekamer met zicht op de haven. Perfect gelegen om het stadje te bezoeken. Betaalparking dichtbij. Modern ingericht. Grote comfortabele badkamer. Slechte kwaliteit van de bedden! Kinderen sliepen in stapelbed. Ze lagen op een houten plank met daarop een dunne matras waarrond een dikke plastiek was! Daarbovenop nog een veel te dik donsdeken! Ook de kwaliteit van het 2-persoonsbed viel tegen. Alle 4 slecht geslapen!!!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 23 augustus 2016

We verbleven voor 1 nacht in de zeer gezellige stad Honfleur en we verbleven er in het mooie hotel Le Cheval Blanc, midden in het centrum. We verbleven met 3 personen in kamer 323, dewelke zeer ruim is. In de badkamer is een jacuzzi en je hebt vanuit deze kamer een prachtig uitzicht. We hebben getwijfeld of we het ontbijt zouden nemen omdat het nogal prijzig is, maar omdat we aldaar ontwaakten op de dag van mijn verjaardag hebben we het toch genomen. Het ontbijt kost € 13 p/p en € 7 voor kinderen. Het was een uitgebreid ontbijt en het heeft ons gesmaakt. de ontbijtruimte is wel redelijk krap en warm maar wel gezellig.

Kamertip: Als je op de derde verdieping slaapt en het is buiten heel warm dan zal de kamer 's nachts ook moeilijk afkoelen
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, centrum Honfleur. Hotel is rolstoeltoegankelijk. Lift is wel wat klein. De kamer was prima, mooi ruim. De badkamer voldeed aan al onze wensen: onderrijdbare wastafel, douchestoel, toilet met baren. Wij hadden daarbovenop ook nog een fantastisch uitzicht.
Personeel zeer vriendelijk en ontbijt was dik oké!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie