3 september 2017 beoordeeld

Modern, goed gelegen in centrum Honfleur. Perfecte uitvalsbasis voor ontdekken van Honfleur en Le Havre. Ruimekamer met zicht op het bassin. Badkamer zeer netjes. Ontbijt uitgebreid naar Franse normen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
30 juli 2017 beoordeeld

Ruime familiekamer met zicht op de haven. Perfect gelegen om het stadje te bezoeken. Betaalparking dichtbij. Modern ingericht. Grote comfortabele badkamer. Slechte kwaliteit van de bedden! Kinderen sliepen in stapelbed. Ze lagen op een houten plank met daarop een dunne matras waarrond een dikke plastiek was! Daarbovenop nog een veel te dik donsdeken! Ook de kwaliteit van het 2-persoonsbed viel tegen. Alle 4 slecht geslapen!!!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
23 augustus 2016 beoordeeld

We verbleven voor 1 nacht in de zeer gezellige stad Honfleur en we verbleven er in het mooie hotel Le Cheval Blanc, midden in het centrum. We verbleven met 3 personen in kamer 323, dewelke zeer ruim is. In de badkamer is een jacuzzi en je hebt vanuit deze kamer een prachtig uitzicht. We hebben getwijfeld of we het ontbijt zouden nemen omdat het nogal prijzig is, maar omdat we aldaar ontwaakten op de dag van mijn verjaardag hebben we het toch genomen. Het ontbijt kost € 13 p/p en € 7 voor kinderen. Het was een uitgebreid ontbijt en het heeft ons gesmaakt. de ontbijtruimte is wel redelijk krap en warm maar wel gezellig.

Kamertip: Als je op de derde verdieping slaapt en het is buiten heel warm dan zal de kamer 's nachts ook moeilijk afkoelen
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, centrum Honfleur. Hotel is rolstoeltoegankelijk. Lift is wel wat klein. De kamer was prima, mooi ruim. De badkamer voldeed aan al onze wensen: onderrijdbare wastafel, douchestoel, toilet met baren. Wij hadden daarbovenop ook nog een fantastisch uitzicht.
Personeel zeer vriendelijk en ontbijt was dik oké!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
4 februari 2016 beoordeeld

Het hotel ligt aan de rand van het uitgaans gebeuren van Honfleur i.e. op loopafstand van de oude haven waar de restaurantjes zijn en men op zomerdagen de schilders kan aantreffen. De kamer die ik had was niet te groot, maar daar ik alleen was, voldoende ruim. Het bed was van het formaat twijfelaar maar sliep wel lekker. De badkamer was voldoende ruim echter de douchekraan is een verkeerde keuze. De hendel steekt, bij geopende kraan, erg ver de cabine in met als resultaat dat je die regelmatig dichtdrukt. Het ontbijt bood voor iedereen wel wat, het was echter jammer dat de dame van het buffet liever met haar collega aan de balie babbelde als zich om haar gasten te bekommeren.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken