“Vriendelijk onthaald”

Geclassificeerd als nr. 72 van 176 Restaurants in Honfleur
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaald maar de kwaliteit van het eten is op een paar jaar tijd serieus achteruit gegaan. Oesters waren geweldig, iktvis ook, maar vis met boontjes... dan mag de vis wel perfect zijn... dat was hij deze keer echt niet... eend met 5 kruiden was precies in goedkope currysaus. .. ile flottantes waren weer wel goed. Misschien steekje laten vallen? Vorige keer was onze ervaring wel wauw... personeel buiten de blonde mevrouw met krullen lijkt ongeïnteresseerd en staat vooral te staan...

13 augustus 2017 beoordeeld

Best OK, maar niets speciaals.
We aten het menu van het huis, waar niets op aan te merken valt. Wil je echter culinair genieten, raad ik je aan ergens anders te gaan.

15 juli 2017 beoordeeld

Bulots gekookt in een pittige bouillon, ietsje te weinig wulken. Salade normandie met appeltjes en kaas , lekkere dressing. Voldoende voor lunch

9 juni 2017 beoordeeld

Op een prachtige locatie aan de Vieux Bassin gelegen. Het eten was zeer lekker maar nogal duur. Wat betreft de bediening vond ik het nogal onpersoonlijk. Blijkbaar moest alles snel gebeuren. We hebben gekozen voor een plateau de fruits de mer. Deze was rijkelijk gevuld en de producten waren absoluut vers. Als dessert namen we een tuile de la maison die ook zeer lekker was. Jammer van de prijs en de bediening.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vakantie in honfleur dit restaurant gekozen op een mooie zomeravond. De zon blijft deze kant van de haven extra lang hangen. Het terras zat goed vol en het eten liet niet lang op zich wachten. Het eten was lekker maar mocht iets warmer. Voor de rest goede bediening!

Reizigers die Brasserie L'Ostrea bekeken, bekeken ook

In Brasserie L'Ostrea geweest? Deel je ervaringen!